@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Vad gör Sofia idag då, såhär efter att hon kommit hem från skolan? Jo, hon gör inlämningar som är flera månader försenade.
Någon gång måste ju vara den första. ![]()
8 apr, 2013 16:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Värst vad alla fyller år. VILL NI HA GLASS? alla fyller år i April typ. Ja, typ... min kusin, jag, mamma, min kusins mamma, en i klassen och min lärare. Men april är ju en underbar månad så. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 17:06 |
|
Pixie
Elev |
8 apr, 2013 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Obliviate_: lätt! Skrivet av Borttagen: Jag ska skriva en liten lapp som jag ska lägga i en liten plastficka och binda runt halsen på en nalle som jag ska låta svärföräldrarna sätta på Skurups flygplats i slutet av april när de ska till Sacramento i Kalifornien. Jag ska presentera nallen vid hans namn och säga att hans mål är att få se så mycket av världen som möjligt - och att han därför vill ha hjälp av medresenärer som kan ta med honom en liten bit på vägen och sedan lämna honom på någon annan destination där någon annan kan ta honom en bit längre osv. Tänkte starta en facebook-sida där man kan följa herr Travelbear, och om man ser eller hjälper honom så kan man ta ett foto av honom, lägga upp det på facebook-sidan med en liten kommentar om var han är och låta folk veta hur långt han kommit. Jag är fullt medveten om att det kanske inte kommer funka, att någon kommer ta nallen istället eller något - men jag vill iallafall prova. Det hade varit en kul grej att se hur långt han kommer! Hade DU hjälpt Teddy Travelbear om du hade träffat honom? Det hade jag nog gjort Underbart!! 8 apr, 2013 17:09 |
|
_Bella_<3
Elev |
8 apr, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Någon som vet om Spotify's "Listen Language" app är bra?
Skulle behöva lära mig grunderna i finska igen... Jag skäms över mina kunskaper, haha 8 apr, 2013 17:26 |
|
stellaa
Elev |
8 apr, 2013 17:34 |
|
Hedwig96
Elev |
8 apr, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
4000 inlägg o.o
WHAT THE ÖÖH när hände detta? 8 apr, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 4000 inlägg o.o WHAT THE ÖÖH när hände detta? GRATTIS! 8 apr, 2013 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen