@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Ok, jag kommer att misslyckas med teorin till körkortet imorrn. Jag suger.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 apr, 2013 11:36 |
|
EmahS
Elev |
Nej. Tänk positivt! Träna på lite frågor från och till hela dagen idag. Skulle du råka kugga är det bara att köra igen. Ta det lugnt, och läs igenom frågorna så du inte missar ett "inte" någonstans
8 apr, 2013 11:38 |
|
Obliviate_
Elev |
inte då och klarade det på första försöket. Går det åt skogen så försök igen, tappa inte hoppet. Det är verkligen värt det 8 apr, 2013 11:53 |
|
EmahS
Elev |
Det har hänt att jag funderat på hur det hade varit att söka till Bonde Söker Fru.
och så tänker jag såhär. Så skickar man ett brev, med bilder på sig själv. och sen ser man i tv hur brevet öppnas, eller iallafall att det är öppnat, och bilderna på bordet. och så kommer man inte med. DEN pinsamheten? Nä. kommer aldrig söka haha. men det hade varit mysigt! bondeliv liksom ♥
8 apr, 2013 11:58 |
|
Solkatten
Elev |
Sista dagen som 16 år då.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 11:59 |
|
Obliviate_
Elev |
8 apr, 2013 12:08 |
|
Caius
Elev |
@EmahS; Har lite svårt att tänka positivt pga att jag visste redan ifrån första början att jag inte skulle vara redo för att köra upp osv nu den här veckan... Speciellt eftersom jag har haft skitsvårt med teorin hela tiden och eftersom jag typ aldrig får övningsköra... Och trots att jag inte vill ha teorin och uppkörningen den här veckan så är det jag som måste betala för skiten också. Så det får mig att känna det väldigt ovärt att göra det eftersom jag inte ens klarar av de där proven på min körskolas hemsida...
@Obliviate_; Mjo, försöker så gott det går med den biten... Dock så går det inte bra för fem öre pga att jag inte får in skiten i skallen. Bra för dig, dock kommer jag nog aldrig att lyckas... Det tog mig cirka fem eller sju försök att lyckas bli godkänd på A-delen av de proven som min körskola har på sin hemsida... Och cirka fem försök att bli godkänd på B-delen... Och nu sedan jag lyckades bli godkänd på B-delen så har jag inte lyckats bli godkänd på den igen... C-delen och E-delen har jag bara kört en gång vardera nu, och det var nu idag... Och det sket sig ju totalt... C-delen hade jag bara 49 rätt på och E-delen hade jag bara 50 rätt på (man måste ha 63 rätt för att bli godkänd)... Efter det har jag repetion proven som är uppdelade i två olika delar att göra.... Har redan läst igenom teoriboken och två andra lite mindre böcker en och en halv gång ungefär... Men jag får ändå inte in skiten i skallen, speciellt inte biten med hur många meter en bil kommer när man åker i någon specifik hastighet och jag får inte in hur man ska kunna räkna ut hur många minuter man "vinner" på att öka hastigheten ifrån en hastighet till en annan osv. Problemet är att jag inte har råd att försöka igen... Jag har bara råd att betala den här gången... Efter det är jag pank och har inte råd. Så om jag misslyckas är det samma sak som att det kommer dröja ungefär ett halvår-ett år igen innan jag har råd att försöka på nytt. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 apr, 2013 12:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Caius Varför avbokar du inte provet då? :O om du inte är redo.
8 apr, 2013 12:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Sista dagen som 16 år då. Du delar födelsedag med kristen stewart Jag vet. *** 21777 inlägg. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 apr, 2013 12:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: det är bara struntprat Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: haha sötnos ♥Jag drömde seriöst att jag och Cara Riddle hade en timlång diskussion om tomater inatt. Inget viktigt blev sagt, mest bara "Tomat"!!! Cara you're ruining my life. ^_^ ♥ haha och klart jag förstör ditt liv xD vad har man inte vänner till ♥ Jag som trodde vänner skulle hjälpa en och stötta en och allt sånt. Såg förresten Alexs vlogg från Confundus och en liten del av mitt ordförråd har fått den där blanddialekten mellan din och min dialekt igen. ^_^ I loves it. haha men nej du kan ju skippa bitarna du ser med mig xD jag vill med ha den dialekten ♥ Skrivet av leumas vän: Jag saknar det med Jag saknar mitt påsklov, och att Skypa med Cara Riddle hela förmiddagarna. DX ![]()
8 apr, 2013 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen