Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
10 jun, 2012 01:22 |
|
Mintpastill
Elev |
Omegle ftw!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 10 jun, 2012 01:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad gör ni såhär på nattkvisten? Läste just klart en ff på fanfiction.net (älskar verkligen den sidan), just nu så sitter jag i min säng med mobilen i handen och skriver detta 10 jun, 2012 01:24 |
|
Quidditch
Elev |
10 jun, 2012 01:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt och orkar inte sova. Det orkar inte min kompis heller.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jun, 2012 01:29 |
|
Mintpastill
Elev |
Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 10 jun, 2012 01:33 |
|
Borttagen
|
Får stryk på dueller
10 jun, 2012 01:34 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o ![]()
10 jun, 2012 01:34 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Mintpastill: Haha ingen aning om hur Chatroulette är, men man väljer att chatta med en främling och så kan man stöta på vilken person som helst Aa, då är det som chatroulette. Har ingen aning, men har hört att det är mycket äckliga gubbar på Omegle och Chatroulette. Stämmer det? O.o Gubbar vet jag inte, men många är bara besatta av att skriva diverse otrevliga saker som bara är enligt mig motbjudande. Men man kan ju ha turen och få chatta med någon som är trevlig ^^ "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 10 jun, 2012 01:36 |
|
Borttagen
|
Nu måste jag verkligen försöka sova, godnatt alla mugglisar
10 jun, 2012 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen