Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Skulle vilja säga hur grymt awesome ni är:
Spoiler: Tryck här för att visa! Det är så kul att ni läser och kommentrerar min och madeleinegrangers fanfiction! ♥ Och såklart vill jag ge en super-kram till madeleinegranger! Du är min bästa fangirl/wildshipping/skrivar-kompis ever ♥ ![]()
16 jul, 2012 19:09 |
|
amanda1104
Elev |
Tack♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 jul, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket Ms.Markus
16 jul, 2012 19:11 |
|
95mas
Elev |
16 jul, 2012 19:13 |
|
scarhead
Lärare |
linnvendela åh darling ♥ du är fantastiskt, underbar och så sjukt fin och bra på alla sätt. efter alla gånger du har berättat allt som har hänt dig, så vet jag att du är förtjänt allt bra i världen. du är så sjukt stark, Linn, och jag beundrar dig för att du står på dina ben än idag. jag finns här fortfarande, finis, och det vet du.
16 jul, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Tack, Ms.Markus, men det är för att ni skriver så bra som vi läser
16 jul, 2012 19:30 |
|
Luna 1
Elev |
linnvendela:
![]() Men raring, herregud. Jag vill bara krama dig och gråta. Du är så sjukt fantastisk, som jag sagt så många gånger, och jag är så otroligt glad att jag började prata med dig. Du har fått mig på bättre humör om och om igen, stöttat mig och trott på mig hela tiden. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag vet seriöst inte hur jag skulle må utan att känna dig. Du får mig att må bättre, helt enkelt. DU är underbar. ♥
Tumblr.
16 jul, 2012 21:38 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: linnvendela: ![]() Men raring, herregud. Jag vill bara krama dig och gråta. Du är så sjukt fantastisk, som jag sagt så många gånger, och jag är så otroligt glad att jag började prata med dig. Du har fått mig på bättre humör om och om igen, stöttat mig och trott på mig hela tiden. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag vet seriöst inte hur jag skulle må utan att känna dig. Du får mig att må bättre, helt enkelt. DU är underbar. ♥ Om jag inte hade haft slut på tummar hade jag gillat det där. Älskar dig ♥ Jaha. 16 jul, 2012 21:45 |
|
Stranger
Elev |
LucyMalfoy
: Vart ska man börja? Du är en underbar person med en härlig personlighet. Även om du inte är på det bästa humöret så är det alltid lika kul att prata med dig. Jag lärde känna dig genom Felix Felicis 2012 i Växjö. Där pratade vi inte så jättemycket men jag la märke till att jag tyckte du var en härlig person. Du var även väldigt rolig när du blev hyper efter ha dygnat. Jag önskar vi kunde ses snart igen. Du är verkligen en underbar människa som jag jättenära vill hålla kontakten med. 16 jul, 2012 23:18 |
|
Margaret
Elev |
Jag tänker ge en komplimang till SimonCordatilia bara för att han har kommit tillbaka från de inaktivas land.
![]()
16 jul, 2012 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






: Vart ska man börja? Du är en underbar person med en härlig personlighet. Även om du inte är på det bästa humöret så är det alltid lika kul att prata med dig. Jag lärde känna dig genom Felix Felicis 2012 i Växjö. Där pratade vi inte så jättemycket men jag la märke till att jag tyckte du var en härlig person. Du var även väldigt rolig när du blev hyper efter ha dygnat. Jag önskar vi kunde ses snart igen. Du är verkligen en underbar människa som jag jättenära vill hålla kontakten med. 

Mugglarportalen