@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: uhhhhh jag har tråkigt!!!!1!1!11 nån som har lust att rolla? Jag!! Men jag kan inte för jag måste sova :/ imorgon? :3 är det du på profilbilden? : o Imorgon låter bra c: Japp OMG SKITFIN JUEEE
7 apr, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: uhhhhh jag har tråkigt!!!!1!1!11 nån som har lust att rolla? Jag!! Men jag kan inte för jag måste sova :/ imorgon? :3 är det du på profilbilden? : o Imorgon låter bra c: Japp OMG SKITFIN JUEEE Tack!♥3 7 apr, 2013 22:02 |
|
M4L13
Elev |
7 apr, 2013 22:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Hellre det än i Februari.. Visst det har sina fördelar att fylla år tidigt på året. Men samtidigt så kommer allt samtidigt. Först jul i slutet av December, sen nyår sen namnsdag 5 jan. Födelsedag 15 Feb. Namnsdag på mellannamn i mitten av mars. Allt kommer samtidigt sen så kommer inget på typ 9 månader sen är det tre månader då allt händer. Hej 7 apr, 2013 22:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
i want my profile picture to be real
and that im the girl i want it so bad alltså snälla någon VEM SOM HELST UGGLA MIG JAG ÄR DESPERAT
7 apr, 2013 22:06 |
|
Hedwig96
Elev |
bara 7 forumbetyg/gillningar till så har jag 100!
7 apr, 2013 22:08 |
|
baramin
Elev |
Hej från Liverpools klubbgator!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 apr, 2013 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag ska skriva en liten lapp som jag ska lägga i en liten plastficka och binda runt halsen på en nalle som jag ska låta svärföräldrarna sätta på Skurups flygplats i slutet av april när de ska till Sacramento i Kalifornien.
Jag ska presentera nallen vid hans namn och säga att hans mål är att få se så mycket av världen som möjligt - och att han därför vill ha hjälp av medresenärer som kan ta med honom en liten bit på vägen och sedan lämna honom på någon annan destination där någon annan kan ta honom en bit längre osv. Tänkte starta en facebook-sida där man kan följa herr Travelbear, och om man ser eller hjälper honom så kan man ta ett foto av honom, lägga upp det på facebook-sidan med en liten kommentar om var han är och låta folk veta hur långt han kommit. Jag är fullt medveten om att det kanske inte kommer funka, att någon kommer ta nallen istället eller något - men jag vill iallafall prova. Det hade varit en kul grej att se hur långt han kommer! Hade DU hjälpt Teddy Travelbear om du hade träffat honom? 7 apr, 2013 23:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska skriva en liten lapp som jag ska lägga i en liten plastficka och binda runt halsen på en nalle som jag ska låta svärföräldrarna sätta på Skurups flygplats i slutet av april när de ska till Sacramento i Kalifornien. Jag ska presentera nallen vid hans namn och säga att hans mål är att få se så mycket av världen som möjligt - och att han därför vill ha hjälp av medresenärer som kan ta med honom en liten bit på vägen och sedan lämna honom på någon annan destination där någon annan kan ta honom en bit längre osv. Tänkte starta en facebook-sida där man kan följa herr Travelbear, och om man ser eller hjälper honom så kan man ta ett foto av honom, lägga upp det på facebook-sidan med en liten kommentar om var han är och låta folk veta hur långt han kommit. Jag är fullt medveten om att det kanske inte kommer funka, att någon kommer ta nallen istället eller något - men jag vill iallafall prova. Det hade varit en kul grej att se hur långt han kommer! Hade DU hjälpt Teddy Travelbear om du hade träffat honom? Det hade jag nog gjort 7 apr, 2013 23:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: lätt! Skrivet av Borttagen: Jag ska skriva en liten lapp som jag ska lägga i en liten plastficka och binda runt halsen på en nalle som jag ska låta svärföräldrarna sätta på Skurups flygplats i slutet av april när de ska till Sacramento i Kalifornien. Jag ska presentera nallen vid hans namn och säga att hans mål är att få se så mycket av världen som möjligt - och att han därför vill ha hjälp av medresenärer som kan ta med honom en liten bit på vägen och sedan lämna honom på någon annan destination där någon annan kan ta honom en bit längre osv. Tänkte starta en facebook-sida där man kan följa herr Travelbear, och om man ser eller hjälper honom så kan man ta ett foto av honom, lägga upp det på facebook-sidan med en liten kommentar om var han är och låta folk veta hur långt han kommit. Jag är fullt medveten om att det kanske inte kommer funka, att någon kommer ta nallen istället eller något - men jag vill iallafall prova. Det hade varit en kul grej att se hur långt han kommer! Hade DU hjälpt Teddy Travelbear om du hade träffat honom? Det hade jag nog gjort 7 apr, 2013 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen