@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Bella_<3
Elev |
7 apr, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
skolan börjar igen imorgon
7 apr, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Great. Känner redan migränen komma, och imorgon är det skola. Om jag tar medicin nu så kommer jag få biverkningar också. Antingen det eller ont i ansiktet. Men jag måste orka med dagen imorgon. Ugh.
Well. Jag lät mig själv iaf ha pyjamasbyxor på när vi åkte till IKEA och sen när jag handlade på Ica. Ibland får man faktiskt! 7 apr, 2013 20:49 |
|
Flismos
Elev |
Såg den här filmen idag, den var grym!! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 apr, 2013 20:49 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAA
DALEN I FINAAAL!! WOOP WOOP!!!! 7 apr, 2013 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ser inte framemot min födelsedag så mycket..
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 apr, 2013 20:55 |
|
M4L13
Elev |
7 apr, 2013 20:56 |
|
Tvilling
Elev |
och imån börjar skolan igen damdamdamdaaaaaam
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 apr, 2013 21:01 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag ser inte framemot min födelsedag så mycket.. Varför? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 apr, 2013 21:03 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är sugen på Oboy. Tänker nog dricka det till kvällsmat idag..
7 apr, 2013 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen