@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aivilio
Elev |
7 apr, 2013 19:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åt just ett påskägg och läste detta: "Varning: risk för strypning." . . . Jag tror det här ägget slåss tillbaka... På samma ägg fanns det: "Innehåller bitar som kan inandas." Hej, google translate! hahahoho, låter helt fel! som om man bara för att man andas så får man de där bitarna i sig o så stryps man! de sku ju vara bättre om de sku stå typ: Varning för kvävningsrisk, innehåller små bitar eller nåt sånt dehär finnarna är så bra på svenska jo apsålot! 7 apr, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
F*n också! Jag har prov om två dagar, och mår piss nu
7 apr, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Usch vad jag tycker synd om dig!! X( Men, men, lycka till i alla fall,då... Eheh... Ånej jag har franskaprov imorrn, har glömt bort det under lovet, har inte övat något... jag kommer faila totalt imorrn x.x Nä, nu ska jag ta itu med sakerna!! Spoiler: Tryck här för att visa! 7 apr, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
Är helt död. Har varit och dansat + att jag cyklade dit och hem. urk
7 apr, 2013 19:57 |
|
Pixie
Elev |
Jag har ont i huvudet men får klara mig utan alvedon, mamma tror att det är för att jag är för mycket på datorn annars..
oh no
7 apr, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Försöker att läsa på engelskaprov men glosboken hakar up sig hela tiden ._.
7 apr, 2013 20:01 |
|
_Bella_<3
Elev |
7 apr, 2013 20:03 |
|
Pixie
Elev |
Jag tycker man ska vara ledig fredag till söndag istället för lördag och söndag! Det är ju ändå mer skoldagar så alla blir nöjda och glada!
7 apr, 2013 20:04 |
|
Caius
Elev |
@Tuggrus; Kan erkänna att jag inte hade hörttalas om det tidigare... Men utifrån datumen och att det är i Uppsala trakterna känns som att det borde vara en självklarhet för mig att åka dit... Men vi får se, har ju fått praktik nu från och med den femtonde April och tre månader framåt, så jag vet inte om jag vågar fråga allt för ofta under den tidsperioden ifall det är ok att ta ledigt allt för mycket... /:
Men jag kan återkomma om den biten. :3 Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 7 apr, 2013 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen