@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åt just ett påskägg och läste detta: "Varning: risk för strypning." . . . Jag tror det här ägget slåss tillbaka... På samma ägg fanns det: "Innehåller bitar som kan inandas." Hej, google translate! 7 apr, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
OMG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH JAG ÄGER JU
jag gick igenom massa gamla papper, och hittade ett awesome papper som jag skrev då jag var typ 8 år; Spoiler: Tryck här för att visa! ' JAG OCH MINA KLUBBAR ♥ älskar att jag alltid skulle kalla gabi dum, när vi umgicks och jag var bästis med henne haha 7 apr, 2013 19:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åt just ett påskägg och läste detta: "Varning: risk för strypning." . . . Jag tror det här ägget slåss tillbaka... På samma ägg fanns det: "Innehåller bitar som kan inandas." Hej, google translate! hahahoho, låter helt fel! som om man bara för att man andas så får man de där bitarna i sig o så stryps man! de sku ju vara bättre om de sku stå typ: Varning för kvävningsrisk, innehåller små bitar eller nåt sånt 7 apr, 2013 19:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 7 kl. 19:37
|
|
ginnyw123
Elev |
Ånej jag har franskaprov imorrn, har glömt bort det under lovet, har inte övat något... jag kommer faila totalt imorrn x.x
7 apr, 2013 19:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 7 kl. 19:36
|
|
Borttagen
|
Jag har lust att skriva något men jag vet inte vad
7 apr, 2013 19:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
känns gött när man deklarerat och jobbat ^^
sjukt segt att jobba helg men det är as bra betalt och vag gör man inte för pengar ![]()
7 apr, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag var på läger och en av tjejerna som också var där ramlade ut genom fönstret Oj, hur då?! Hon satt typ i fonstret när det var öppet och så ramlade hon bakåt... Men oj, var det långt ner? 7 apr, 2013 19:43 |
|
Kedjebrev
Elev |
"jag vill mysa :'(" vi började snacka idag och du använder överdrivet mycket smileysar. How about no? :---)
plz kan han sluta ragga på något dolt sätt, ser ändå igenom hans meddelanden......
http://Kaosregn.blogg.se
7 apr, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åt just ett påskägg och läste detta: "Varning: risk för strypning." . . . Jag tror det här ägget slåss tillbaka... På samma ägg fanns det: "Innehåller bitar som kan inandas." Hej, google translate! hahahoho, låter helt fel! som om man bara för att man andas så får man de där bitarna i sig o så stryps man! de sku ju vara bättre om de sku stå typ: Varning för kvävningsrisk, innehåller små bitar eller nåt sånt dehär finnarna är så bra på svenska 7 apr, 2013 19:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Hej mugglis, jag är en ganska kul typ, känner jag!
7 apr, 2013 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen