@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
7 apr, 2013 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig96: men se det snöar, men se det snöar nu blir det vinter, oj nej om 8 veckor, om 8 veckor får jag sommarlov jejjj!! nu tar i pulkorna fram, vantarna på o med dem vi åka på isen istället för båt!! Den sången förtjänade helt klart en tumme, för du vet, det som göms i snö kommer upp i maj 7 apr, 2013 16:13 |
|
Aivilio
Elev |
7 apr, 2013 16:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig96: men se det snöar, men se det snöar nu blir det vinter, oj nej om 8 veckor, om 8 veckor får jag sommarlov jejjj!! nu tar i pulkorna fram, vantarna på o med dem vi åka på isen istället för båt!! Den sången förtjänade helt klart en tumme, för du vet, det som göms i snö kommer upp i maj hehe 7 apr, 2013 16:15 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Åh ja det kan vi ♥ Men då vill jag ha stjärnor under ögonen på bröllopet!! Skrivet av Kedjebrev: Älskar Broder Daniel så mycket åååååh Hej kan vi typ gifta oss? ♥ Pfft, vad skulle man annars ha på sig?! Så länge jag får ha en solros i håret så. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Det blir jättebra! Sen kan vi dansa till Tralala lilla molntuss på efterfesten ♥ Och jag kan ha mitt BD-märke på mig under hela cermonin också! Låter underbart! ♥ Kan vi inte gifta oss på lördag/söndag vecka 48? ♥ Eller under midsommar, vid Gullbergs kaj? Det blir perfekt vilket som! ♥ Vad sägs om att vi håller bröllopet i Göteborg?
http://Kaosregn.blogg.se
7 apr, 2013 16:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Önskar verkligen att det skulle gå att ha bilder på profilen. För det skulle väl kunna gå man gör ungefär som med profilbilden, med den där lilla ramen...?
7 apr, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Då tycker jag att vi kör helgen v.48 i Göteborg. ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Åh ja det kan vi ♥ Men då vill jag ha stjärnor under ögonen på bröllopet!! Skrivet av Kedjebrev: Älskar Broder Daniel så mycket åååååh Hej kan vi typ gifta oss? ♥ Pfft, vad skulle man annars ha på sig?! Så länge jag får ha en solros i håret så. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Det blir jättebra! Sen kan vi dansa till Tralala lilla molntuss på efterfesten ♥ Och jag kan ha mitt BD-märke på mig under hela cermonin också! Låter underbart! ♥ Kan vi inte gifta oss på lördag/söndag vecka 48? ♥ Eller under midsommar, vid Gullbergs kaj? Det blir perfekt vilket som! ♥ Vad sägs om att vi håller bröllopet i Göteborg? 7 apr, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
perry hotter. haha,
7 apr, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
7 apr, 2013 17:02 |
|
Obliviate_
Elev |
känner mig halvdöd. bleh.
ska försöka sova o se om jag mår bättre. har ändå vart vaken i 13 timmar nu. 7 apr, 2013 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen