Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
Mitt liv är så konstigt.
Jag kan inte äta längre utan att känna mig tjock eller må illa. Jag är hungrig men jag kan inte äta för att jag tror att jag blir tjock. När mina kompisar säger att jag inte är det pratar en röst i mitt huvud att de bara säger så för att vara snälla. Jag mår så dåligt. Mitt liv suger. evak forever. 19 nov, 2013 13:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Filifjonkan: Mitt liv är så konstigt. Jag kan inte äta längre utan att känna mig tjock eller må illa. Jag är hungrig men jag kan inte äta för att jag tror att jag blir tjock. När mina kompisar säger att jag inte är det pratar en röst i mitt huvud att de bara säger så för att vara snälla. Jag mår så dåligt. Mitt liv suger. Blir så ledsen av att läsa sånt här.. ÄT! Du måste äta! Varför i hela världen tror du att du blir tjock av att äta? 19 nov, 2013 19:06 |
|
hyperion
Elev |
19 nov, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
shit jag skrev shit jag skrev shit jag skrev shit han svarade shit han svarade shit han svarade 19 nov, 2013 21:48 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: shit jag skrev shit jag skrev shit jag skrev shit han svarade shit han svarade shit han svarade Nu blir jag ju nyfiken här! ^^ 19 nov, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
Nej men ååååååååååååååååh. Någon som har lite svartkonst att utöva på Ronaldo? Fast han kanske redan har sålt sin själ till satan...
19 nov, 2013 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Filifjonkan: Mitt liv är så konstigt. Jag kan inte äta längre utan att känna mig tjock eller må illa. Jag är hungrig men jag kan inte äta för att jag tror att jag blir tjock. När mina kompisar säger att jag inte är det pratar en röst i mitt huvud att de bara säger så för att vara snälla. Jag mår så dåligt. Mitt liv suger. Vet inte om det gör det bättre men du blir tjock av att INTE äta. Om du inte äter godis och sånt hela tiden... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2013 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Filifjonkan: Mitt liv är så konstigt. Jag kan inte äta längre utan att känna mig tjock eller må illa. Jag är hungrig men jag kan inte äta för att jag tror att jag blir tjock. När mina kompisar säger att jag inte är det pratar en röst i mitt huvud att de bara säger så för att vara snälla. Jag mår så dåligt. Mitt liv suger. Vet inte om det gör det bättre men du blir tjock av att INTE äta. Om du inte äter godis och sånt hela tiden... Stämmer faktiskt, då sätter sig kroppen på svältläge och slutar bränna kalorier utan sparar alla... 20 nov, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
Behöver bara skriva av mig lite nu känner jag.
Jo det är så att jag har neurofibromatos typ 1 (NF1) http://www.nf-forbundet.se/nf1/ Min symptomer just nu är: jag har café au lait fläckar Min högra kind är större än den andra, mitt högra öra är typ hoptryckt så hörselgången blir mindre. jag har en GODARTAD tumör i huvudet som stoppar upp någon vätska som ska till ryggmärgen eller nåt har därför en shunt (en slang, kan drabba folk som inte har NF1 eller NF2 också men det är vanligt vid NF1 och NF2). Jag har benprotes, men har ett riktigt knä (kan hända personer som inte har sjukdomen också, men i mitt fall är det på grund av sjukdomen tror dom. Jag har haft sjukdomen hela mitt liv, amputerade benet när jag va 6 år (gjorde en del andra saker innan, bröt benet tidigt typ vid 0,5 år tror jag det va. shunten fick jag vid 9 års ålder. med kinden och örat har jag genomgott över 14 operationer närmre 20 tror jag det är med benet vet jag inte och shunten är bara en en operation. Det som är jobbigt med sjukdomen är att folk glor på mig jämnt, jag kan förstå att folk tycker det ser konstigt ut. Men när folk börjar snacka om att det är onormalt är det bara sjukt jobbigt. Som för ett tag sen så hade jag ingen att sista med i matsalen så jag satte mig med tre tjejer i klassen, två av dom brydde sig inte men an av dom suckade jag brydde mig inte så mycket då men när jag senare gick förbi toaletten så snackade hon med en annan kompis och sa "Hon får inte sista mer med oss, jag kan inte sista med ett freak hon ser sjukt konstig ut ju folk tror inte att jag är klok" Det är fler som gjort liknande saker eller kollat konstigt på mig, suckat när jag hamnat med dom på någon lektion där vi ska sammarbeta. En del till och med undviker att vara i närheten av mig, en del kan viska när jag går förbi när jag säger hej till någon jag typ känner kan den sucka och säga ett halvhjärtat hej och dens kompisar kollar konstigt på den. Flera personer jag känt länge börjar också undvika mig som om dom tror dom inte kan skaffa kompisar när dom är med mig. En person som säger att den inte bryr sig om utseende på sina vänner har sagt till sin kompis att jag är juste och så men att man inte kan vara direkt vän med mig för att jag är inte normal i utseende och att andra då skulle kolla snett på en. Det som är bra är att det inte är alla som är såhär har några vänner och så killarna i min klass som är sjukt justa speciellt M, han kan man verkligen prata med inte vara nervös över att han känner sig besvärad och F också. 20 nov, 2013 16:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: De där idioterna som säger att de inte kan vara med dig för att du ser "annorlunda" ut. De är sådana personer som jag hatar. Vad fan ska de bry sig om hur du ser ut för? Räcker det inte med att du är en underbar person för dem? Om de vill skaffa mer vänner än dig så är det ju inget besvär! Åh vad jag blir arg då folk gör så här! Massor av kramar till dig! ♥Behöver bara skriva av mig lite nu känner jag. Jo det är så att jag har neurofibromatos typ 1 (NF1) http://www.nf-forbundet.se/nf1/ Min symptomer just nu är: jag har café au lait fläckar Min högra kind är större än den andra, mitt högra öra är typ hoptryckt så hörselgången blir mindre. jag har en GODARTAD tumör i huvudet som stoppar upp någon vätska som ska till ryggmärgen eller nåt har därför en shunt (en slang, kan drabba folk som inte har NF1 eller NF2 också men det är vanligt vid NF1 och NF2). Jag har benprotes, men har ett riktigt knä (kan hända personer som inte har sjukdomen också, men i mitt fall är det på grund av sjukdomen tror dom. Jag har haft sjukdomen hela mitt liv, amputerade benet när jag va 6 år (gjorde en del andra saker innan, bröt benet tidigt typ vid 0,5 år tror jag det va. shunten fick jag vid 9 års ålder. med kinden och örat har jag genomgott över 14 operationer närmre 20 tror jag det är med benet vet jag inte och shunten är bara en en operation. Det som är jobbigt med sjukdomen är att folk glor på mig jämnt, jag kan förstå att folk tycker det ser konstigt ut. Men när folk börjar snacka om att det är onormalt är det bara sjukt jobbigt. Som för ett tag sen så hade jag ingen att sista med i matsalen så jag satte mig med tre tjejer i klassen, två av dom brydde sig inte men an av dom suckade jag brydde mig inte så mycket då men när jag senare gick förbi toaletten så snackade hon med en annan kompis och sa "Hon får inte sista mer med oss, jag kan inte sista med ett freak hon ser sjukt konstig ut ju folk tror inte att jag är klok" Det är fler som gjort liknande saker eller kollat konstigt på mig, suckat när jag hamnat med dom på någon lektion där vi ska sammarbeta. En del till och med undviker att vara i närheten av mig, en del kan viska när jag går förbi när jag säger hej till någon jag typ känner kan den sucka och säga ett halvhjärtat hej och dens kompisar kollar konstigt på den. Flera personer jag känt länge börjar också undvika mig som om dom tror dom inte kan skaffa kompisar när dom är med mig. En person som säger att den inte bryr sig om utseende på sina vänner har sagt till sin kompis att jag är juste och så men att man inte kan vara direkt vän med mig för att jag är inte normal i utseende och att andra då skulle kolla snett på en. Det som är bra är att det inte är alla som är såhär har några vänner och så killarna i min klass som är sjukt justa speciellt M, han kan man verkligen prata med inte vara nervös över att han känner sig besvärad och F också.
20 nov, 2013 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen