@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Vi pratar om hur bra och duktig min kusin är.
Jag håller käften och kollar Twitter. Tycker inte om henne
7 apr, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
7 apr, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
7 apr, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: Åh ja det kan vi ♥ Men då vill jag ha stjärnor under ögonen på bröllopet!! Skrivet av Kedjebrev: Älskar Broder Daniel så mycket åååååh Hej kan vi typ gifta oss? ♥ Pfft, vad skulle man annars ha på sig?! Så länge jag får ha en solros i håret så. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Det blir jättebra! Sen kan vi dansa till Tralala lilla molntuss på efterfesten ♥ Och jag kan ha mitt BD-märke på mig under hela cermonin också! Låter underbart! ♥ Kan vi inte gifta oss på lördag/söndag vecka 48? ♥ Eller under midsommar, vid Gullbergs kaj? 7 apr, 2013 15:45 |
|
Hedwig96
Elev |
men se det snöar, men se det snöar nu blir det vinter, oj nej
om 8 veckor, om 8 veckor får jag sommarlov jejjj!! 7 apr, 2013 15:47 |
|
LolFeelings
Elev |
7 apr, 2013 15:48 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är yr och trött och har fått paniklägga mig på en madrass. Dx
7 apr, 2013 15:53 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag förknippar olika låtar med olika böcker/filmer.
Hungerspelem/Katniss = I can be the one av: Avicii Tauriel = Sound of my gun av: Nabiha Harry Potter och Dödsrelikerna (boken) = Vart jag än går av: Stiftelsen Jag vet inte varför, men jag tror det var för att jag läste/tittade på dem sakerna samtidigt som min mamma lyssnade på ... 7 apr, 2013 15:56 |
|
M4L13
Elev |
7 apr, 2013 15:59 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hedwig96: men se det snöar, men se det snöar nu blir det vinter, oj nej om 8 veckor, om 8 veckor får jag sommarlov jejjj!! nu tar i pulkorna fram, vantarna på o med dem vi åka på isen istället för båt!! 7 apr, 2013 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen