Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Alex96- Herregud...♥ Kan du typ, ta dina ord och läsa dem för dig själv? För ja, tycker samma sak om dig c: Jag vet.. ♥ 16 jul, 2012 04:34 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 jul, 2012 05:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jul, 2012 05:59 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 jul, 2012 06:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: naw Well. You made mine. ♥ ![]()
16 jul, 2012 06:11 |
|
mican00
Elev |
16 jul, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Jaa du, jag vet inte riktigt.
Du är helt enkelt en person man gillar. 16 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Det är trevligt att childhoodlight öppnar en sån här tråd. Komplimanger får man aldrig för mycket av.
16 jul, 2012 11:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge Victoire Weasly en komplimang för att hon hjälper mig i min resa mot en plats på penga-topplistan!
16 jul, 2012 12:36 |
|
onlyoliviaa
Elev |
16 jul, 2012 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen