vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moizen!!
Elev |
Jag är hos mormor och morfar och kollar jusst nu på tv!
May the force be with you..<3 11 apr, 2012 10:10 |
|
melle-hjrta
Elev |
lyssnar på musik
11 apr, 2012 10:33 |
|
seamus
Elev |
11 apr, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Funderar hur slutet av August Rush var.
11 apr, 2012 10:52 |
|
Angelina
Elev |
11 apr, 2012 10:55 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Dini99: Skrivet av EmahS: Skrivet av Dini99: ^Sorry, men vilken kanal är Glee på? Jag har inte tv i vanliga fall... Men när man väl är hos mormor och morfar så...! xD ♥ I Sverige på Tv11, på onsdagar kl.20 & 23 och vill man följa USA's takt så får man kolla på internet Tips på någon hemsida? jag brukar köra på thepiratebay men annars www.ch131.com bruka r vara snabba! Tack så mycket! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 apr, 2012 11:04 |
|
Prue
Elev |
Dricker te
11 apr, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Gäspar :3
11 apr, 2012 13:33 |
|
Lills
Elev |
11 apr, 2012 13:34 |
|
Salazar1
Elev |
Ser på true blood
Slytherin Pride 11 apr, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen