Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
någon som vill duellera med mig? nivå 6 är jag. Spelar ingen roll vilken nivå jag spelar mot
9 jun, 2012 23:36 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Lisen563: någon som vill duellera med mig? nivå 6 är jag. Spelar ingen roll vilken nivå jag spelar mot JAG JAG JAG *räcker upp handen som Hermione* :3 ___________________________ (eftersom jag tydlign skrev senast så får jag skriva här) ZOMG JAG FICK 17 EXP *happeh* JAG HAR ALDRIG FÅTT SÅ MKT INNAN
9 jun, 2012 23:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 9 kl. 23:42
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT
JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD speech! 9 jun, 2012 23:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD Kör jag ens mot dig? X"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jun, 2012 23:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av AlvaRawenclaw: Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD Kör jag ens mot dig? X"D Ja. två gånger ;DD det var förut menmen jag skrev det nu speech! 9 jun, 2012 23:47 |
|
Noctum
Elev |
Jag tror jag ska gå o lägga mig nu... innan mamma o pappa kommer hem ^^ jag e själv hemme för tillfället X3 det e nog inte så bra om dom kommer o så lyser det i mitt rum...
Aja, vi ses allihopa ^w^ oh juste... jag tycker att ALLA NI borde lära er att sitta rak i ryggen när ni e vid datorn >:C (jag ser er) oh oh oh oh ett sista skämt innan jag går c: Det var två muffinsar som satt i en ugn. Plötsligt sa den ena "vad varmt det e här inne." Då sa den andra "HJÄLP! EN TALANDE MUFFIN!" Hejdå ^w^ ♥
9 jun, 2012 23:55 |
|
Mikaela120
Elev |
Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur?
9 jun, 2012 23:56 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur? mihihi wiii~ en som uppskattar hufflepuff
9 jun, 2012 23:58 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Mikaela120: Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur? mihihi wiii~ en som uppskattar hufflepuff Ja men det är ju klart 9 jun, 2012 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
TRE DAGAR KVAR!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2012 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen