Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1183 1184 1185 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


någon som vill duellera med mig? nivå 6 är jag. Spelar ingen roll vilken nivå jag spelar mot

9 jun, 2012 23:36

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Lisen563:
någon som vill duellera med mig? nivå 6 är jag. Spelar ingen roll vilken nivå jag spelar mot

JAG JAG JAG *räcker upp handen som Hermione* :3

___________________________

(eftersom jag tydlign skrev senast så får jag skriva här)

ZOMG JAG FICK 17 EXP *happeh* JAG HAR ALDRIG FÅTT SÅ MKT INNAN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

9 jun, 2012 23:37

Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 9 kl. 23:42
Antal ändringar: 1

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT
JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD

speech!

9 jun, 2012 23:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT
JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD

Kör jag ens mot dig? X"D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 jun, 2012 23:46

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Solkatten JAG TYCKER DET ÄR SÅ KUL ATT SE DIN PROFILBILD BRINNA, SÅ JAG SÄTTER ALLTID INCENDIO PÅ DIG. FÖRLÅT
JAG MENAR, EN BRINNANDE ISFÅGEL!!!!!!! HOW AWESOME ISN'T THAT???? 8DDDD

Kör jag ens mot dig? X"D

Ja. två gånger ;DD det var förut
menmen
jag skrev det nu

speech!

9 jun, 2012 23:47

Noctum
Elev

Avatar

+1


Jag tror jag ska gå o lägga mig nu... innan mamma o pappa kommer hem ^^ jag e själv hemme för tillfället X3 det e nog inte så bra om dom kommer o så lyser det i mitt rum...
Aja, vi ses allihopa ^w^

oh juste... jag tycker att ALLA NI borde lära er att sitta rak i ryggen när ni e vid datorn >:C
(jag ser er)

oh oh oh oh ett sista skämt innan jag går c:

Det var två muffinsar som satt i en ugn. Plötsligt sa den ena "vad varmt det e här inne." Då sa den andra "HJÄLP! EN TALANDE MUFFIN!"

Hejdå ^w^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

9 jun, 2012 23:55

Mikaela120
Elev

Avatar


Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur?

9 jun, 2012 23:56

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur?

mihihi wiii~ en som uppskattar hufflepuff *kramisar till dig*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

9 jun, 2012 23:58

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Mikaela120:
Har jag nå'nsin sagt att jag gillar er hufflare? Ni liksom bara är och tänker inte så mycket som vi kråkor... Förresten är det inte lite ironiskt att det heter Ravenclaw men att vi har en örn som djur?

mihihi wiii~ en som uppskattar hufflepuff *kramisar till dig*


Ja men det är ju klart Ibland gillar jag Ravenclaw mest ibland Hufflepuff.

9 jun, 2012 23:59

Solkatten
Elev

Avatar


TRE DAGAR KVAR!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jun, 2012 00:00

1 2 3 ... 1183 1184 1185 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.