Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av DeathDownAlex: haha ja jag vet Cara Riddle Det är så galet konstigt att vi vaknade i samma rum idag. Jag fattar ingenting. O.O Du är så underbar. Bitch u are so kawaii! Lik i mean relly. naw skall du säga ♥ haha omg jag dör av skratt *ligger på golvet och skrattar oavbrutet* Grab and Gloyle had convreted to stanism (Yes stanism not satanism, Stanism, it's when you worship Stan från south park). Dey were in sytherinf now. 16 jul, 2012 00:04 |
|
madeleinegranger
Elev |
16 jul, 2012 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: haha omg xD haha ofc de har xD är de bi med Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av DeathDownAlex: haha ja jag vet Cara Riddle Det är så galet konstigt att vi vaknade i samma rum idag. Jag fattar ingenting. O.O Du är så underbar. Bitch u are so kawaii! Lik i mean relly. naw skall du säga ♥ haha omg jag dör av skratt *ligger på golvet och skrattar oavbrutet* Grab and Gloyle had convreted to stanism (Yes stanism not satanism, Stanism, it's when you worship Stan från south park). Dey were in sytherinf now. ![]()
16 jul, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Adoptera på! ♥ Jag blir alltid lika glad när jag ser att du har citerat eller taggat mig, du är helt enkelt gjord av awesomeness. :'3 Vi ses snart i framtiden hoppas jag. c: 16 jul, 2012 00:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha okej då skall jag bygga ett rum åt dig Cara Riddle Adoptera på! ♥ Jag blir alltid lika glad när jag ser att du har citerat eller taggat mig, du är helt enkelt gjord av awesomeness. :'3 Vi ses snart i framtiden hoppas jag. c: men naw vad söt du är ♥ nu blir jag glad för att du blir glad ♥ haha nja det är jag inte jag är bara jag ja det måste vi verkligen göra ♥ ![]()
16 jul, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då skall jag bygga ett rum åt dig Cara Riddle Adoptera på! ♥ Jag blir alltid lika glad när jag ser att du har citerat eller taggat mig, du är helt enkelt gjord av awesomeness. :'3 Vi ses snart i framtiden hoppas jag. c: men naw vad söt du är ♥ nu blir jag glad för att du blir glad ♥ haha nja det är jag inte jag är bara jag ja det måste vi verkligen göra ♥ Åååh, ett rum! Vad bra. 8D Jag måste läsa Spejarens lärling... Sen ska du, jag och Louise vara coola ute i skogen. 16 jul, 2012 00:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men klart du skall ha ett eget rum Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha okej då skall jag bygga ett rum åt dig Cara Riddle Adoptera på! ♥ Jag blir alltid lika glad när jag ser att du har citerat eller taggat mig, du är helt enkelt gjord av awesomeness. :'3 Vi ses snart i framtiden hoppas jag. c: men naw vad söt du är ♥ nu blir jag glad för att du blir glad ♥ haha nja det är jag inte jag är bara jag ja det måste vi verkligen göra ♥ Åååh, ett rum! Vad bra. 8D Jag måste läsa Spejarens lärling... Sen ska du, jag och Louise vara coola ute i skogen. haha ja det måste vi verkligen göra ![]()
16 jul, 2012 00:45 |
|
Lunah~
Elev |
16 jul, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
Minidjuret
Åhh du underbara person, vad ska man säga? Du är den viktigaste mugglisen för mig, du är så perfekt. Jag har alltid gillat dig men med tiden gillar jag dig bara mer och mer. Kanske gillar dig FÖR mycket nu, kan ju inte sluta tänka på dig ♥ Jag älskar våra skype konversationer och längtar tills vi träffas irl 16 jul, 2012 04:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Alex96- Herregud...♥
Kan du typ, ta dina ord och läsa dem för dig själv? För ja, tycker samma sak om dig c: 16 jul, 2012 04:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen