Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Komplimang till GinnyOlivia för att hon är världens dummaste flickvän ♥
♏︎ 15 jul, 2012 20:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: linnvendela Du är en av mina favoritmugglisar och en av de största anledningarna till att jag loggar in på sidan. Jag älskar att prata med dig, särskilt om mina problem då du är så förstående Och du kan vara lugn, det är långt tid kvar tills jag dör Haha, jag är ju trög xD Well, jag är glad att jag har fått lära känna dig också, och det är bra att du inte kommer dö på ett tag Älskar dig ♥ Jaha. 15 jul, 2012 21:57 |
|
Fang
Elev |
linnvendela: Tack!
15 jul, 2012 22:09 |
|
mrfufnek
Elev |
linnvendela- Tack så mycket! Sjukt glad över att få vara nämnd då jag har varit inaktiv så länge
HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 15 jul, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela Du är en av mina favoritmugglisar och en av de största anledningarna till att jag loggar in på sidan. Jag älskar att prata med dig, särskilt om mina problem då du är så förstående Och du kan vara lugn, det är långt tid kvar tills jag dör Haha, jag är ju trög xD Well, jag är glad att jag har fått lära känna dig också, och det är bra att du inte kommer dö på ett tag Älskar dig ♥ aww ♥ 15 jul, 2012 22:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Bara för att jag har tråkigt och för att jag behöver uttrycka mig i hur mycket jag tycker om vissa personer tänker jag nu skriva komplimanger till er. (deal with it
Minidjuret ja jag tänker börja med dig, för du är helt underbar, jag har egentligen inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig. jag har egentligen aldrig haft någon bra kontakt med mina systrar sen dök du upp och du blev så som jag anser att en lillasyster skall vara ♥ du finns där för mig, du får mig att skratta och le och jag blir lika glad när du skriver till mig och nu när vi träffats så är jag överlycklig över det och jag ser alltid fram emot varje gång jag skall träffa dig ♥ InspiredPsycho du är min andra underbara syster och jag vill göra allt jag kan för att göra dig glad ♥ du är en sån stor inspiration till mig, du gör så mycket coola saker som jag med önskade jag kunde göra. du är en sån där super cool människa som jag alltid gör att jag känner mig hedrad när du svarar på mina ugglor, jag blir så glad när jag ser att du är inne. tack för att du finns du underbara människa och en dag hoppas jag att jag skall få träffa dig ♥ Kossanberta My jag tänker så adoptera dig! du är en sån helt underbar människa som alltid kan få mig att le, du är så där underbart egen och ja jag kan inte beskriva dig, du är helt enkelt My! och jag är så glad att jag träffat dig MizzNina Nina, Nina, Nina vad skall jag ens säga? du är en sån där mega cool människa som jag har så stor respekt för DeathDownAlex lr skall jag säga dödnerAlex?? xD haha nej men du är en sån människa som är full av liv, den som är smart, roande och ja perfekt jag älskar er något enormt och jag är så tacksam att ni finns där för mig att muntra upp mig ♥ ![]()
15 jul, 2012 23:42 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Naaw tack, du är en underbar syster och vi ses snart igen ^^
15 jul, 2012 23:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jul, 2012 23:46 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara Riddle
Det är så galet konstigt att vi vaknade i samma rum idag. Jag fattar ingenting. O.O Du är så underbar. Bitch u are so kawaii! Lik i mean relly. 15 jul, 2012 23:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: haha ja jag vet Cara Riddle Det är så galet konstigt att vi vaknade i samma rum idag. Jag fattar ingenting. O.O Du är så underbar. Bitch u are so kawaii! Lik i mean relly. naw skall du säga ♥ haha omg jag dör av skratt *ligger på golvet och skrattar oavbrutet* ![]()
15 jul, 2012 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen