Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
15 jul, 2012 17:04 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
15 jul, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Tonks_xD: You gotta be kidding me! Alltså - me? Well - jag har alltid gillat dig också - på något sätt xD Men, tackar tackar ♥ Haha, jag vet, men jag bara gillar dig xD ♥ Och då är den stora frågan; Spoiler: Tryck här för att visa! (förlåt mig och min asdåliga humor) Nejmen, alltså, I love you. Okay? ♥ ♥15 jul, 2012 17:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 jul, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att avifors har en fin användar-bild!
15 jul, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att avifors har en fin användar-bild! ![]() thank you ♥ No problem! ♥ 15 jul, 2012 18:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
linnvendela
Ohh hej söta du. ^^ 15 jul, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
linnvendela- Tack, vännen!
15 jul, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
linnvendela
Du är en av mina favoritmugglisar och en av de största anledningarna till att jag loggar in på sidan. Jag älskar att prata med dig, särskilt om mina problem då du är så förstående Och du kan vara lugn, det är långt tid kvar tills jag dör 15 jul, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen