Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag berätta för henne hur jag kände och hon kände på samma sätt.Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: jag är glad för att jag fåt min dröm tjej.Vad gör ni? ^-^ Jaså? ^^ 9 jun, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Lisen563
Grattis i såna fall ^^ 9 jun, 2012 22:47 |
|
Lisen563
Elev |
Tack!
9 jun, 2012 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
HarryFreakingPotter - Sluta använd incendio på mig! Vill inte brinna upp! ;_; Wuäh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jun, 2012 22:56 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Solkatten: HarryFreakingPotter - Sluta använd incendio på mig! Vill inte brinna upp! ;_; Wuäh. hahaha~ har ni duell? X3
9 jun, 2012 23:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Solkatten: HarryFreakingPotter - Sluta använd incendio på mig! Vill inte brinna upp! ;_; Wuäh. hahaha~ har ni duell? X3 Ja ... hon vann den förra och vi kör en till men jag bara brinner hela tiden "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jun, 2012 23:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ALVA IS IN THA HOUSE
speech! 9 jun, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Vinner över Geisha i duellen :'''D
LIFE IS GOOOOOD 9 jun, 2012 23:19 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: HarryFreakingPotter - Sluta använd incendio på mig! Vill inte brinna upp! ;_; Wuäh. GOOOD, JAG ÄR MED DIG!
9 jun, 2012 23:19 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Noctum: Skrivet av Solkatten: HarryFreakingPotter - Sluta använd incendio på mig! Vill inte brinna upp! ;_; Wuäh. hahaha~ har ni duell? X3 Ja ... hon vann den förra och vi kör en till men jag bara brinner hela tiden naaww~ :c DU FÅR TA O SPÖA HENNE ORDENTLIGT >:3 hahah~ fattar du? ..spöa... trollspö.. X3 (min natthumor e så dålig)
9 jun, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen