Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tonks_xD: You gotta be kidding me!
Alltså - me? Well - jag har alltid gillat dig också - på något sätt xD Men, tackar tackar ♥ 14 jul, 2012 21:48 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tonks_xD: You gotta be kidding me! Alltså - me? Well - jag har alltid gillat dig också - på något sätt xD Men, tackar tackar ♥ Haha, jag vet, men jag bara gillar dig xD ♥ ![]()
14 jul, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Captain J. och Qui-Gon Flamingo tack för en jättetrevlig geocaching tur. :3
Irriterande att vi inte hittade alla vi letade efter, men det kommer fler dagar. 14 jul, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, imorgon kanske har bättre väder. ^^Captain J. och Qui-Gon Flamingo tack för en jättetrevlig geocaching tur. :3 Irriterande att vi inte hittade alla vi letade efter, men det kommer fler dagar. Det var väldigt trevligt. 14 jul, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha... Ja, det blir nog bättre väder då. Skrivet av Borttagen: Ja, imorgon kanske har bättre väder. ^^Captain J. och Qui-Gon Flamingo tack för en jättetrevlig geocaching tur. :3 Irriterande att vi inte hittade alla vi letade efter, men det kommer fler dagar. Det var väldigt trevligt. Vad bra att det var det. 14 jul, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Captain J. och Qui-Gon Flamingo tack för en jättetrevlig geocaching tur. :3 Irriterande att vi inte hittade alla vi letade efter, men det kommer fler dagar. Det var mycket trevligt och det var roliga Caches vi hittade idag. Irriterande att "Xavier"-Cachen förmodligen var förstörd och att vi inte hittade vissa. :> 14 jul, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad bra. Skrivet av Borttagen: Captain J. och Qui-Gon Flamingo tack för en jättetrevlig geocaching tur. :3 Irriterande att vi inte hittade alla vi letade efter, men det kommer fler dagar. Det var mycket trevligt och det var roliga Caches vi hittade idag. Irriterande att "Xavier"-Cachen förmodligen var förstörd och att vi inte hittade vissa. :> Ja, lite. Men det finns i alla fall fler att leta efter. 14 jul, 2012 23:52 |
|
Deathless
Elev |
15 jul, 2012 09:39 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Saknar dig med :'D ♥ by my heel, i care not 15 jul, 2012 11:10 |
|
linnvendela
Elev |
Okej, nu är det såhär att idag har jag varit medlem i ett år här på Mugglis. Man kan ju säga att det har varit ett år där både bra och lite mindre bra saker har hänt, men en av de bästa är just att jag blev medlem på Mugglis.
Underbara forum, trådar, stämningen och inte minst alla helt fantastiska medlemar. Jag har träffat sjukt många underbara medlemar, både här på mugglis och irl. Och dessa är bland annat... Kintsugi ginny_ginny GinnyOlivia SweetSweet joel9324 childhoodlight Erfa expelliarmus InspiredPsycho Amandan Luna 1 vevve_puff luckyBella Grå Damen superman Ida S leumas vän Dante accioron lillamymin Li Piggy Fang Jullan Lizzie Lovegood Ginnyy Humlepuff Solkatten Dracos Tvillingsyster MizzNina Katla scarhead Enchanted Lordlollo si_tonks Prue baramin Magiska mugglaren carro78 cannedcorn Knizzlare liuns MoonChiild kinshaw MayoGryffindor Anapneo MonsterCookie Bombarda The Noble Lion Pixie Lea Lovegood LilyLunaPotter Yvja Twix Elley Noctum mrfufnek HarryPotterr Salem DeathDownAlex Ultramannen IvveKingh Alex96 Tonkss annawpotter KiiraRavenclaw whirlwinds Jac Buddha JoLizz LolligaLuna mine LoonyMe avifors Dobby, a free elf ol!v!a lövetAmanda Miyuki tyri Erica Potter mitchan Rammu sagastory14 Cykel Elliee Alice... LucyMalfoy Pinez 14 CrimsonFlikkah Bl0b felix felicis jessipotter SnakeBitten Citronisglassen LIA15 Angus Incendio onlyoliviaa fredrika smartbabe LtCmdrJimmy Fairydust JOHN3 LeeGordan Lucy och Rose Amesco Somnium AlvaRawenclaw Optic Dini99 TheBoyWhoLived Nelly1513 BeauseImMattis Allebasi_reserv AlexZz Ally Regins LunaLovegood1 EmahS sanna1324567 9te Kaiia Jag har säkert missat en hel massa, ledsen för det Citera inte detta inlägg. Jaha. 15 jul, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen