RebellRat och Ginerva2003
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginerva2003
Elev |
” jag avskyr ju barn dom är så äckliga och jobbiga” sa han.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 22:50 |
|
Borttagen
|
Victoria kramade David och sa
" försök, om du älskar Freja så bör du respektera och ta hand om henne" 2 maj, 2020 23:07 |
|
Ginerva2003
Elev |
” men det är inte värt det om det innebär barn” sa han.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 23:09 |
|
Borttagen
|
" livet är fullt av vändningar och motgångar men ibland måste man se igenom sig själv" sa Victoria
2 maj, 2020 23:18 |
|
Ginerva2003
Elev |
" om hon vill ha barn får hon dra" sa han
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 3 maj, 2020 01:56 |
|
Borttagen
|
" ska hon leva ensam och osäker, ska du aldrig ens älska den du älskar" sa Victoria och var på väg och lämna
3 maj, 2020 02:03 |
|
Ginerva2003
Elev |
” jag vet inte jag gillar ju inte barn, men hon kan vara med i flocken och jag kan dra någonstans” sa han.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 3 maj, 2020 02:05 |
|
Borttagen
|
" väx upp, tills du gjort det stannar jag och stöttar Freja" sa Victoria och la handen på handtaget
3 maj, 2020 02:08 |
|
Ginerva2003
Elev |
” en sak kan du hjälpa mig härifrån?” Frågade han.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 3 maj, 2020 02:10 |
|
Borttagen
|
" du stannar" sa Victoria och lämnade
3 maj, 2020 02:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen