The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Umi: tackSkrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Jag godkänner denna regel!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va? Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod. Hur långtid är en Mandat period? 6 månader enligt förstasidan 14 jan, 2017 11:26 |
|
Umi
Elev |
Det känns som att det är ganska lite arbetsuppgifter just nu.
Jag har ett förslag om att utrikesdepartementet ska göra en undersökning om vilka aktiva klubbar som är på våran sida och vill vara emot dödsätarna. Georgetown Linn Lumos Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 11:34 |
|
Borttagen
|
instämmer!!!
14 jan, 2017 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umi: Det känns som att det är ganska lite arbetsuppgifter just nu. Jag har ett förslag om att utrikesdepartementet ska göra en undersökning om vilka aktiva klubbar som är på våran sida och vill vara emot dödsätarna. Georgetown Linn Lumos Kan väl inte riktigt hålla med om att det är få uppgifter just nu men jag håller med om ditt förslag! Vad sägs om det här typ: Utrikesdepardementet ska genomföra en undersökning om vilken sida olika klubbar står på ( med fokus på de största och mäktigaste) och även försöka få över olika klubbar till våran sida 14 jan, 2017 11:45 |
|
HipsterGeekEliza
Elev |
Jag tror även att vi kanske, även om detta är ganska kontroversiellt, kommer att behöva infilterera dödsätarna. Jag vet inte exakt var eller när jag anser att detta bör genomförars, men jag ror absolut att vi kommer att vi kommer att behöva
hitta nya sätt att angripa dödsätarna.
14 jan, 2017 12:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HipsterGeekEliza: Jag tror även att vi kanske, även om detta är ganska kontroversiellt, kommer att behöva infilterera dödsätarna. Jag vet inte exakt var eller när jag anser att detta bör genomförars, men jag ror absolut att vi kommer att vi kommer att behöva hitta nya sätt att angripa dödsätarna. Det stämmer att vi hela tiden måste hitta nya sätt att angripa dödsätarna. Samtidigt så måste jag säga att vi redan har ett par olika planer, projekt eller vad man vill kalla det som just nu är hemligstämplade eller vad man ska säga. Om du har någon idé eller undrar något så får du gärna skicka en uggla! ( svårt att diskutera i tråden eftersom dödsätarna också kan se här) 14 jan, 2017 12:15 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det.Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! aaaaaa 14 jan, 2017 12:26 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Äh neeeeeej! Han är en gammal gubbe som har konstiga ideer, inte världens härskare!!!!!!!Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! ![]()
14 jan, 2017 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? 14 jan, 2017 12:29 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet! "Shit!" och sen kommer de springa ivägSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Belluna tonks: Vad du ska göra? Joina dödsätarna du med! Mörkrets herre är världens sanna mästare, och de som vägrar ansluta sig till honom kommer att få ångra det. Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! Vadå då, kommer de som inte ansluter sig till honom skratta ihjäl sig när han blir skickad med ugglepost till azkaban? ![]()
14 jan, 2017 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen