the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac ryckte på axlarna
" Inte mitt fel att du råkar vara min rumskompis " sa Isac.
19 nov, 2015 15:51
|
|
Borttagen
|
"Du får ändå hitta någon annan" sa Theodore allvarligt.
19 nov, 2015 15:53
|
|
Borttagen
|
" Inte så lätt att hitta nån annan " sa Isac.
19 nov, 2015 15:55
|
|
Borttagen
|
Theodore suckade lite lätt.
"Då får du väl problem" sa Theodore allvarligt
19 nov, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
" Ja det får jag hm vänta nu lite " sa Isac och funderade på Cisco
19 nov, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
Theodore kände sig lite säkrare nu då han inte tyckte att Isac var så läskig.
19 nov, 2015 16:00
|
|
Borttagen
|
men där har vi problemet att jag måste äta innan 20:00 då tänkte Isac och suckade.
19 nov, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
Theodore började att läsa en bok som han hade fått från biblioteket.
19 nov, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Isacs mobil ringde Isac suckade och savarade
" Hej " sa Isac
" Hej gubben " sa hans mamma och log
" Vad vill du? " frågade Isac
" Din bror Ian kommer börja i din skola om ungefär en vecka " sa hans mamma.
" Varför han trivs väl i den skolan han går i? " frågade Isac
" Han måste byta skola " sa Isacs mamma.
19 nov, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
Theodore vände blad. Han lyssnade dock lite grann på samtalet som Isac hade.
19 nov, 2015 16:09
|
Du får inte svara på den här tråden.