Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 117 118 119 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vad ville du?"

13 nov, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


"Nej det var inget"
Mumlade jag och reste mig.

13 nov, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


"Okej." Jag log igen.

14 nov, 2013 14:39

Borttagen

Avatar


Jag log lite smått tillbaka och gick in igen.

15 nov, 2013 17:14

Borttagen

Avatar


Jag gick också in.

15 nov, 2013 17:17

Borttagen

Avatar


Jag förstod inte riktigt varför Wii hade sagt så... Jag trodde hon älskade Diego mer än allt.
När vi kom in i vardagsrummet sov Diego eller så låtsades han bara.

15 nov, 2013 17:18

Borttagen

Avatar


Jag satte mig i en ledig fåtölj och stirrade in i elden.
Jag hade gjort mitt val.
"Diego?" Frågade jag försiktigt.

15 nov, 2013 17:26

Borttagen

Avatar


-Diego-
Jag öppnade ögonen.

15 nov, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


"Följer du med ut?"

15 nov, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och döljde smärtan. Det mesta hade ändå nästan läkt.

15 nov, 2013 17:30

1 2 3 ... 117 118 119 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.