Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag suckar och sjunker ner på golvet där vi satt förut.
- Jag stör mig på dig för att jag tycker om dig, det är jätte jobbigt! Gnäller jag.
10 dec, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
"Så du tycker om mig och Sam, men tror att ingen tycker om dig? Pfft", jag kan inte låta bli att le, stort.
10 dec, 2013 23:03
|
|
Borttagen
|
- Vad menar du? Frågar jag förvirrat.
10 dec, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
"Självklart tycker både Sam och jag om dig, dummer!", jag skrattar.
10 dec, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
(Jag är så olycklig :'( )
- Ja men inte sååå!!
10 dec, 2013 23:58
|
|
Borttagen
|
Jag tystnar. Och blir helt röd i ansiktet.
"Måste gå nu", säger jag och springer iväg.
11 dec, 2013 00:00
|
|
Borttagen
|
Jag suckar trött,
- Jag säger ju att du inte gillar mig! Mumlar jag. Jag blundar och somnar nästan. Sen får jag lust att dansa så jag gör det..
11 dec, 2013 00:01
|
|
Borttagen
|
Tillslut stannar jag och går in i en kupé. Där inne sitter en ensam tjej och läser. Hon ser upp när jag kommer in, ler kort och vänder sedan ner huvudet mot boken. Jag ksástar mig på hela det tomma sätet.
11 dec, 2013 00:09
|
|
Borttagen
|
Tåget kommer fram så småningom. Ännu ingen skymt av Brian. Har han berättar för Sam? Hoppas inte, för det är ju mest Brian jag gillar. Jag går ut ur tåget...
11 dec, 2013 00:11
|
|
Borttagen
|
"Vi är snart framme", tjejen ler mot mig. Den sista halvtimmen har vi pratat oavbrutet om allt mellan himmel och jord. Jag skrattar och byter snabbt om.
11 dec, 2013 00:23
|
Du får inte svara på den här tråden.