Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Jag kollade på det typ...igår eller iförrigår kanske, ah, och det var inge kul :c Eller asså, jag fatta typ ingenting xd Fast det kanske inte är så konstigt ändå när jag inte sett nåt annat glee-avsnitt...men ändå!! Varför gillar alla det så mycket? :O Eller, det kanske är kul när man fattar, men ah..höhö
![]()
8 feb, 2012 23:10 |
|
hyperion
Elev |
Ska ranta om spanish teacher avsnittet imorgon, nu ska jag bara posta detta och sen bryta ihop och undrar varför det inte är canon:
![]() ![]() ![]()
8 feb, 2012 23:49 |
|
Borttagen
|
I'm gonna ramble about The Spanish Teacher...
Spoiler: Tryck här för att visa! 9 feb, 2012 00:24 |
|
EmahS
Elev |
9 feb, 2012 10:33 |
|
E
Elev |
9 feb, 2012 11:05 |
|
ikka
Elev |
9 feb, 2012 19:24 |
|
hyperion
Elev |
12 feb, 2012 21:36 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
12 feb, 2012 21:58 |
|
Colombine
Elev |
12 feb, 2012 23:20 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av hyperion: ^ SHE DOESN'T DESERVE HIM. YES SHE DOES!!! Visst att Kurt gör det mer, men jag tror att Kum tappat alla chanser att bli canon. :c ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 feb, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen