The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har läst fyra första trodde det var alla i pj Finns en femte i PJ och så finns det bökerna i Heroes Of The Olympians Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 15:31 |
|
amanda1104
Elev |
Har bara läst två;(
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 aug, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: jag har läst fyra första trodde det var alla i pj Finns en femte i PJ och så finns det bökerna i Heroes Of The Olympians det är den jag väntar på så länge läser jag hoo 20 aug, 2012 15:40 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Har bara läst två;( Men det är ju ändå ganska många, jag har fortfarande bara läst tre, vilket är en mer men jag har börjat på fjärde Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
hur länge har sidan funnits
20 aug, 2012 15:44 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: hur länge har sidan funnits Sedan 9 Juli Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 15:44 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Tack♥Skrivet av amanda1104: Har bara läst två;( Men det är ju ändå ganska många, jag har fortfarande bara läst tre, vilket är en mer men jag har börjat på fjärde Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 aug, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
är det bara jag som har ps3
20 aug, 2012 15:57 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: är det bara jag som har ps3 Öh... Kanske? Men hur hör det hit? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
jag skriver på mitt eget just nu
20 aug, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen