Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 117 118 119 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag har läst fyra första trodde det var alla i pj

Finns en femte i PJ och så finns det bökerna i Heroes Of The Olympians Jag håller på med den fjärde PJ-boken! Visste du att den 26 oktober kommer den svenska versionen av den sista PJ-boken ut?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

20 aug, 2012 15:31

amanda1104
Elev

Avatar


Har bara läst två;(

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 aug, 2012 15:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
jag har läst fyra första trodde det var alla i pj

Finns en femte i PJ och så finns det bökerna i Heroes Of The Olympians Jag håller på med den fjärde PJ-boken! Visste du att den 26 oktober kommer den svenska versionen av den sista PJ-boken ut?


det är den jag väntar på så länge läser jag hoo

20 aug, 2012 15:40

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Har bara läst två;(

Men det är ju ändå ganska många, jag har fortfarande bara läst tre, vilket är en mer men jag har börjat på fjärde "Syrran", det ordnar sig

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

20 aug, 2012 15:41

Borttagen

Avatar


hur länge har sidan funnits

20 aug, 2012 15:44

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
hur länge har sidan funnits

Sedan 9 Juli

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

20 aug, 2012 15:44

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av amanda1104:
Har bara läst två;(

Men det är ju ändå ganska många, jag har fortfarande bara läst tre, vilket är en mer men jag har börjat på fjärde "Syrran", det ordnar sig
Tack♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 aug, 2012 15:50

Borttagen

Avatar


är det bara jag som har ps3

20 aug, 2012 15:57

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är det bara jag som har ps3

Öh... Kanske? Men hur hör det hit? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

20 aug, 2012 16:00

Borttagen

Avatar


jag skriver på mitt eget just nu

20 aug, 2012 16:01

1 2 3 ... 117 118 119 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.