myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis!
by my heel, i care not 3 jun, 2012 11:57 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Självklart inte, men det ska ändå bli spännande med en community för fans över hela världen Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis! 3 jun, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...
3 jun, 2012 12:02 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst?Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto... 3 jun, 2012 12:03 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Självklart inte, men det ska ändå bli spännande med en community för fans över hela världen Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis! Självklart by my heel, i care not 3 jun, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst? Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto... Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt 3 jun, 2012 12:05 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej. Tråkigt, jag hade ganska höga förväntningar. Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst? Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto... Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt 3 jun, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Okej. Tråkigt, jag hade ganska höga förväntningar. Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst? Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto... Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt Det kanske blir bättre när de kommer igång med lektioner etc. Men är fortfarande osäker på om jag ska ha kvar mitt konto eller inte 3 jun, 2012 12:35 |
|
cirklar
Elev |
Ni kanske känner till detta redan (och jag vet inte om intresset för myHogwarts är så stort längre), men jag fick ett mejl för en vecka sedan där det står såhär:
"We're only about a week away! You've been waiting for months, and the public launch of myHogwarts.co.uk is only right around the corner! Because we're a week later than originally anticipated, we're releasing a few pages of the new, upcoming design. These new pages, known as the Inside myHogwarts area, give a brief description of the new MH features to come. We'd also like to remind you of the best ways to keep connected to myHogwarts.co.uk: Facebook, and Twitter. You can also follow our Tumblr, but using it still confuses us to this day. Take a few minutes to read about the new, upcoming features on our Inside area at http://www.myhogwarts.co.uk/sneak. See you on the inside, myHogwarts Staff" I söndags på Twitter och Facebook sa de också att de kommer att öppna inom sju dagar.
4 jul, 2012 20:23 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Hoppas bara att det är bra. Det finns ju så många dåliga HP-hemsidor. Ännu en dålig skulle inte förbättra liksom. Lol.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 jul, 2012 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen