Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

myHogwarts

Forum > Harry Potter > myHogwarts

1 2 3 ... 117 118 119 ... 123 124 125
Användare Inlägg
TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis!

by my heel, i care not

3 jun, 2012 11:57

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis!
Självklart inte, men det ska ändå bli spännande med en community för fans över hela världen

3 jun, 2012 12:01

Borttagen

Avatar


Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...

3 jun, 2012 12:02

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...
Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst?

3 jun, 2012 12:03

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
Jag tycker att det låter sådär. Det finns ju redan Pottermore och Mugglarportalen så klart, och inget kan klå Mugglis!
Självklart inte, men det ska ändå bli spännande med en community för fans över hela världen


Självklart

by my heel, i care not

3 jun, 2012 12:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...
Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst?


Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt

3 jun, 2012 12:05

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...
Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst?


Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt
Okej. Tråkigt, jag hade ganska höga förväntningar.

3 jun, 2012 12:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Jag skaffade betan... Funderar dock på att ta bort mitt konto...
Hur är det på hemsidan. Vad är bäst/sämst?


Jag har inte varit online sen ett par veckor efter betan kom online. Det är så fruktansvärt tråkigt och opersonligt
Okej. Tråkigt, jag hade ganska höga förväntningar.


Det kanske blir bättre när de kommer igång med lektioner etc. Men är fortfarande osäker på om jag ska ha kvar mitt konto eller inte

3 jun, 2012 12:35

cirklar
Elev

Avatar


Ni kanske känner till detta redan (och jag vet inte om intresset för myHogwarts är så stort längre), men jag fick ett mejl för en vecka sedan där det står såhär:

"We're only about a week away!

You've been waiting for months, and the public launch of myHogwarts.co.uk is only right around the corner!

Because we're a week later than originally anticipated, we're releasing a few pages of the new, upcoming design.

These new pages, known as the Inside myHogwarts area, give a brief description of the new MH features to come.

We'd also like to remind you of the best ways to keep connected to myHogwarts.co.uk: Facebook, and Twitter. You can also follow our Tumblr, but using it still confuses us to this day.

Take a few minutes to read about the new, upcoming features on our Inside area at http://www.myhogwarts.co.uk/sneak.

See you on the inside,
myHogwarts Staff
"

I söndags på Twitter och Facebook sa de också att de kommer att öppna inom sju dagar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

4 jul, 2012 20:23

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Hoppas bara att det är bra. Det finns ju så många dåliga HP-hemsidor. Ännu en dålig skulle inte förbättra liksom. Lol.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

4 jul, 2012 23:58

1 2 3 ... 117 118 119 ... 123 124 125

Forum > Harry Potter > myHogwarts

Du får inte svara på den här tråden.