Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dumbledore1
Elev |
6 apr, 2013 11:26 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Dumbledore1: Snälla alla i min klass sluta reta/mobba mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Usch! Säg det, eller iaf till nån god vän eller vuxen! Hoppas det löser sig! ♥
6 apr, 2013 11:27 |
|
Dumbledore1
Elev |
6 apr, 2013 11:28 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skönt att du slipper jävlarna då! Hoppas du får en jättebra klass, för det är du verkligen värd! ♥ tycker Rymdkonungen... 6 apr, 2013 11:29 |
|
Dumbledore1
Elev |
6 apr, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Alltså snälla? Bara för att jag har på mig kläder som inte anses 'normala' är jag dum i huvudet? Tack så mycket finaste, det värmer
6 apr, 2013 16:37 |
|
Pinez 14
Elev |
neeeeeej!!! Vi är inte ihop!!! Det är ju dig jag är kär i !!
Han är min kompis, och du är hans bästa vän!!! FATTA!!! 6 apr, 2013 16:58 |
|
twisted
Elev |
Jag gillar faktiskt dig med, mer än som bara en vän. Jag gillar bara våran vänskap mer.
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 6 apr, 2013 17:49 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag älskar dig mest i hela världen. Om du inte älskar mig tillbaka så är det ditt problem.
evak forever. 6 apr, 2013 18:13 |
|
dillen99
Elev |
Du måste börja fylla dagarna med livet, inte livet med dagarna.
Fattar du int att jag bryr mg om dig? </3 Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 apr, 2013 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen