Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Black
Kärlek till alla! 5 jul, 2012 20:07 |
|
Boba
Elev |
Grön
5 jul, 2012 20:10 |
|
Radioanka
Elev |
Grå med svarta och vita blommor på.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 5 jul, 2012 20:15 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
5 jul, 2012 20:17 |
|
Boba
Elev |
Jag har ingen tröja på mig idag, men jag har en vit klänning med bruna prickar!
6 jul, 2012 12:09 |
|
kinshaw
Elev |
6 jul, 2012 12:11 |
|
Lúthien
Elev |
En mörkgrå med ljusgrå/beige tryck :]
"I would not take this thing, if it lay by the highway. Not were Minas Tirith falling in ruin and I alone could save her, so, using the weapon of the Dark Lord for her good and my glory. No, I do not wish for such triumphs, Frodo son of Drogo." - Faramir 6 jul, 2012 12:12 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
En blandning av röd och rosa skulle jag nog säga. ^^
6 jul, 2012 12:34 |
|
Dracossister
Elev |
6 jul, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen