@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 jan, 2012 18:06 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Hur mycket vill du ha för Lavender? Vad kan du ge? c: 15 galleoner? Make it 20 and we have a deal Skrivet av 9te: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Hur mycket vill du ha för Lavender? Vad kan du ge? c: Skrivet av 9te: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Jag vill ha horace Okej, vad kan du ge för den? C: 7 Galleoner nja, lite högre får du nog gå! Det är ju faktiskt Horace vi snackar om och jag har bara ett kort, så jag vill ha lite mer
18 jan, 2012 18:09 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Hur mycket vill du ha för Lavender? Vad kan du ge? c: 15 galleoner? Make it 20 and we have a deal Skrivet av 9te: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Hur mycket vill du ha för Lavender? Vad kan du ge? c: Skrivet av 9te: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Jag vill ha horace Okej, vad kan du ge för den? C: 7 Galleoner nja, lite högre får du nog gå! Det är ju faktiskt Horace vi snackar om och jag har bara ett kort, så jag vill ha lite mer 10 galleoner "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Så, har lagt ut Nick för 29 galleoner och Amos för 19 galleoner om någon vill ha. Har dessutom kort som inte är nya... Silverkort för 9 och bronskort för 4.
18 jan, 2012 18:13 |
|
Ella01
Elev |
Jag söker alla nya
✩✩✩ 18 jan, 2012 18:14 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så, har lagt ut Nick för 29 galleoner och Amos för 19 galleoner om någon vill ha. Har dessutom kort som inte är nya... Silverkort för 9 och bronskort för 4. köpte Nick, men jg vill fortfarande ha: Padma och Parvati Patil Kingsley Shackleboll "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 18:15 |
|
Salle
Elev |
18 jan, 2012 18:15 |
|
Alicia
Elev |
18 jan, 2012 18:20 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Twix: Skrivet av Anapneo: Nån som vill ha Lavender Brown eller Horace Snigelhorn? :d Hur mycket vill du ha för Lavender? Vad kan du ge? c: 15 galleoner? Make it 20 and we have a deal Sorry,går nog inte högre för Lavender än 15 då jag redan har ett par av henne. :> 18 jan, 2012 18:21 |
|
Ella01
Elev |
För hur mycket ✩✩✩ 18 jan, 2012 18:22 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen