Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså jag tycker så synd om Rupert i denna scen han är ju rädd för spindlar på riktigt, fast det är ju bra på ett sätt för då kan han göra Rons rädsla äkta...Eller nåt XD
7 jan, 2012 21:39 |
|
si_tonks
Elev |
7 jan, 2012 21:40 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mata fang! Det kan jag göra! Om du ska till Hogwarts SÅ SKA JAG MED! Så är det bara! Ska till Hogwartts 1 September this year!!
7 jan, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mata fang! Det kan jag göra! Om du ska till Hogwarts SÅ SKA JAG MED! Så är det bara! DÖHÖ! Ska åka dit själv... 7 jan, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: den som är så awesome? Är det någon mer än jag som inte gllar Lucius frisyr? Nä... gillar inte att han har så långt hår Han har en freakin' rosett i håret, hur kan man inte gilla det? Okej... den kanske är lite Awesome ♥ 7 jan, 2012 21:40 |
|
Sixtis
Elev |
7 jan, 2012 21:40 |
|
onlyoliviaa
Elev |
7 jan, 2012 21:40 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag tycker så synd om Rupert i denna scen han är ju rädd för spindlar på riktigt, fast det är ju bra på ett sätt för då kan han göra Rons rädsla äkta...Eller nåt XD E han? 7 jan, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: HAHAHAHA, RON YOUR VOICE! xD Du har fortfarande inte släppt målbrotts-grejen va? haha XD 7 jan, 2012 21:41 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen