Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: låter kul!Imorgon kommer det bli en kul dag. Vi som är nior har utklädning så alla kommer gå utklädda hela dagen. Fotografering 9.00. Lämna tillbaks datorer 10.00. (Dock mindre kul) Träna inför avslutningen 11.10. (Haha, alla är utklädda då xD) Sedan ska jag gå vid ett eftersom min bror tar studenten så vi ska titta på det. 7 jun, 2012 22:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
7 jun, 2012 22:57 |
|
Nelly1513
Elev |
Stöön!
Jag vaknade klockan fem på morgonen och kunde inte somna om TwT Är sååå trött! Och vi kommer få matterhorn på skolan idag! D: AlexZz and I are friends 4 ever <3
8 jun, 2012 06:11 |
|
Borttagen
|
Jag hatar min väckarklocka.
8 jun, 2012 07:56 |
|
Miskel
Elev |
8 jun, 2012 08:07 |
|
Solkatten
Elev |
Denna skärmen på datorn är jävligt sprucken xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jun, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Någon mer än jag som ringt från sin mobil till hem telefonen och sagt att du heter nåt random och kommer från kronofoden (stavning).
Testade idag, gick åt helvete... (ursäkta språket) 8 jun, 2012 23:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
vad fötter, folks? xD
speech! 8 jun, 2012 23:31 |
|
Memee98
Elev |
9 jun, 2012 01:32 |
|
Miskel
Elev |
9 jun, 2012 02:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen