Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1178 1179 1180 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag vill bara ha december..kan ingen bara ge mig december nu typ?! Och snö tack!

Orkar inte med november..och snart fyller jag år och det känns så jävla värdelöst...vill inte ens fira min födelsedag!

Fan! Dumma långa november månad...

Längtar också till december. Bla, för att det är då det blir jul *Woop woop* Och då kommer nästan alltid den första snön... känns som att inget händer i November (Vad jag vet)
Men det är klart du ska fira din födelsedag, då händer det ju något i alla fall. :'

13 nov, 2013 22:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag vill bara ha december..kan ingen bara ge mig december nu typ?! Och snö tack!

Orkar inte med november..och snart fyller jag år och det känns så jävla värdelöst...vill inte ens fira min födelsedag!

Fan! Dumma långa november månad...

Längtar också till december. Bla, för att det är då det blir jul *Woop woop* Och då kommer nästan alltid den första snön... känns som att inget händer i November (Vad jag vet)
Men det är klart du ska fira din födelsedag, då händer det ju något i alla fall. :'


Ja, det är därför jag gillar december! För att det är jul Och julstämningen är så himla mysig!
Och då snön börjar lägga sig!
Nä, november är mest bara en tråkig månad som man egentligen bara måste tragla sig igenom och genomlida för att kunna få december någon gång!
Jo, firas ska den väl men jag vill inte är så less, känns så värdelöst nu för tiden!

13 nov, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag vill bara ha december..kan ingen bara ge mig december nu typ?! Och snö tack!

Orkar inte med november..och snart fyller jag år och det känns så jävla värdelöst...vill inte ens fira min födelsedag!

Fan! Dumma långa november månad...

Längtar också till december. Bla, för att det är då det blir jul *Woop woop* Och då kommer nästan alltid den första snön... känns som att inget händer i November (Vad jag vet)
Men det är klart du ska fira din födelsedag, då händer det ju något i alla fall. :'


Ja, det är därför jag gillar december! För att det är jul Och julstämningen är så himla mysig!
Och då snön börjar lägga sig!
Nä, november är mest bara en tråkig månad som man egentligen bara måste tragla sig igenom och genomlida för att kunna få december någon gång!
Jo, firas ska den väl men jag vill inte är så less, känns så värdelöst nu för tiden!

Jag älskar verkligen att gå på stan i mörkret och när snön lyser upp marken och alla julpyntningar.
aha... jag fyller ju år vid våren så jag kan nt direkt klaga på det. Men det kommer säkert bli kul:'
Men jag blir verkligen less på att vänta en månad. Så jag hoppas verkligen att den här månaden går lite fortare c:

13 nov, 2013 22:26

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag vill bara ha december..kan ingen bara ge mig december nu typ?! Och snö tack!

Orkar inte med november..och snart fyller jag år och det känns så jävla värdelöst...vill inte ens fira min födelsedag!

Fan! Dumma långa november månad...

Längtar också till december. Bla, för att det är då det blir jul *Woop woop* Och då kommer nästan alltid den första snön... känns som att inget händer i November (Vad jag vet)
Men det är klart du ska fira din födelsedag, då händer det ju något i alla fall. :'


Ja, det är därför jag gillar december! För att det är jul Och julstämningen är så himla mysig!
Och då snön börjar lägga sig!
Nä, november är mest bara en tråkig månad som man egentligen bara måste tragla sig igenom och genomlida för att kunna få december någon gång!
Jo, firas ska den väl men jag vill inte är så less, känns så värdelöst nu för tiden!

Jag älskar verkligen att gå på stan i mörkret och när snön lyser upp marken och alla julpyntningar.
aha... jag fyller ju år vid våren så jag kan nt direkt klaga på det. Men det kommer säkert bli kul:'
Men jag blir verkligen less på att vänta en månad. Så jag hoppas verkligen att den här månaden går lite fortare c:



Jag med : D Det är så mysigt! Vill bara ha den tiden NU!
Åh! I see! Mycket bättre. Roligare tid att fylla år i!
Jaa D: Ja tycker också den kan gå lite fortare..så less nu!
Vill lixom bara ha snö, och just nu är det mest bara grått och geggigt ute..sjukt trist -.-

13 nov, 2013 22:34

SevLoveer
Elev

Avatar


Mår så jävla dåligt över en konsert som Bring Me The Horizon ska ha i stockholm den 5 december...och jag får inte gå. Har inte mer tårar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

13 nov, 2013 22:51

Borttagen

Avatar




På tal om juletider, VARFÖR HAR DET INTE SNÖAT ÄNNU?

Jag längtar nog mest till snön för att det är mysigt att pulsa runt i den, det blir ju lite ljusare när man går till och från tåget också. Och man kan göra en massa aktiviteter som skidor te.x (vi har bästa spåren här utanför som jag aldrig har fått testa), sen så blir vinterns utmaning att lära sig åka snowboard. Det måste vara så grymt att stå på en bräda och bara glida ner för en backe. Men inget av det här går ju att göra om det ALDRIG snöar. Lär bli jävligt pepp den dagen flingorna har börjat singla ner utanför fönstret, sen ska det bara lägga sig stadigt också.

SNÖA NU TYP!

14 nov, 2013 00:31

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


På tal om juletider, VARFÖR HAR DET INTE SNÖAT ÄNNU?

Jag längtar nog mest till snön för att det är mysigt att pulsa runt i den, det blir ju lite ljusare när man går till och från tåget också. Och man kan göra en massa aktiviteter som skidor te.x (vi har bästa spåren här utanför som jag aldrig har fått testa), sen så blir vinterns utmaning att lära sig åka snowboard. Det måste vara så grymt att stå på en bräda och bara glida ner för en backe. Men inget av det här går ju att göra om det ALDRIG snöar. Lär bli jävligt pepp den dagen flingorna har börjat singla ner utanför fönstret, sen ska det bara lägga sig stadigt också.

SNÖA NU TYP!

Ta det lugnt! När snön för en gångs skull inte faller ner i slutet av oktober kan vi väl glädjas för det? Alla vet redan att snön kommer stanna till april, so whats the rush? Du kommer att ha typ 5 månader på dig ändå.

14 nov, 2013 16:54

Elma00
Elev

Avatar


Jag och två av mina vänner satt vid vårat klassrum, bredvid just den där killens skåp. Den där killens som mobbar mina vänner, och som typ hatar mig. Men som sagt, vi satt i närheten av hans skåp, och när han kommer till sitt skåp för att lägga in sina saker och hämta de nya, stannar han och stirrar på oss. Sedan vänder han sig om och gå till sina vänner. Efter ett tag ropar min kompis (som han stod och pratade med) att den där killen tycker att vi ska flytta på oss för att han inte vågar gå gram till sitt skåp när vi är i närheten.

Tack så mycket du människa som får mig att må så jävla dåligt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Kan bara påpeka att det är just han som orsaker de stunder då jag skär mig, och de var han som fick mig att försöka ta livet av mig.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

14 nov, 2013 17:11

Myling
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Elma00:
Jag och två av mina vänner satt vid vårat klassrum, bredvid just den där killens skåp. Den där killens som mobbar mina vänner, och som typ hatar mig. Men som sagt, vi satt i närheten av hans skåp, och när han kommer till sitt skåp för att lägga in sina saker och hämta de nya, stannar han och stirrar på oss. Sedan vänder han sig om och gå till sina vänner. Efter ett tag ropar min kompis (som han stod och pratade med) att den där killen tycker att vi ska flytta på oss för att han inte vågar gå gram till sitt skåp när vi är i närheten.

Tack så mycket du människa som får mig att må så jävla dåligt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Kan bara påpeka att det är just han som orsaker de stunder då jag skär mig, och de var han som fick mig att försöka ta livet av mig.



Usch va taskigt Han låter som en riktig jävla idiot!
Men du, låt aldrig någon annan få dig att skada dig själv, då vinner den personen. Och sådana personer ska ALDRIG få vinna! Kram på dig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

14 nov, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Borttagen:


På tal om juletider, VARFÖR HAR DET INTE SNÖAT ÄNNU?

Jag längtar nog mest till snön för att det är mysigt att pulsa runt i den, det blir ju lite ljusare när man går till och från tåget också. Och man kan göra en massa aktiviteter som skidor te.x (vi har bästa spåren här utanför som jag aldrig har fått testa), sen så blir vinterns utmaning att lära sig åka snowboard. Det måste vara så grymt att stå på en bräda och bara glida ner för en backe. Men inget av det här går ju att göra om det ALDRIG snöar. Lär bli jävligt pepp den dagen flingorna har börjat singla ner utanför fönstret, sen ska det bara lägga sig stadigt också.

SNÖA NU TYP!

Ta det lugnt! När snön för en gångs skull inte faller ner i slutet av oktober kan vi väl glädjas för det? Alla vet redan att snön kommer stanna till april, so whats the rush? Du kommer att ha typ 5 månader på dig ändå.


"The rush" är att jag har väntat sen typ i April

14 nov, 2013 17:52

1 2 3 ... 1178 1179 1180 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.