vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
På vilken kanal? 7 apr, 2012 21:35 |
|
Ipsum
Elev |
7 apr, 2012 21:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
7 apr, 2012 21:37 |
|
Tessan
Elev |
hehe tittar på HP 6 på kanal 4
7 apr, 2012 21:45 |
|
Rmabel
Elev |
Letar efter .. Eller förlåt, att stiga upp ifrån soffan och springa runt och leta är alldeles för ansträngande. Jag menar att jag trängtar efter, något brusigt att dricka.
R 7 apr, 2012 22:05 |
|
Lucy och Rose
Elev |
7 apr, 2012 22:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på "Vart jag mig i världen vänder" med Den Svenska Björnstammen.
7 apr, 2012 22:14 |
|
Parseltongue
Elev |
7 apr, 2012 23:28 |
|
Rmabel
Elev |
Jag känner att jag just nu har en ganska låg koffein halt i kroppen. Påfyllning, check!
R 7 apr, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Funderar över när min mamma kommer att boka tid till vårdcentralen.. :c
Jag vill inte dit, men hon kommer tvinga mig för hon vill att de ska ta tester på mig. Nooooo. </3 7 apr, 2012 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen