Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1177 1178 1179 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Mintpastill
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD


Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra.

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

7 jun, 2012 00:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Borttagen:
Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD


Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra.
Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :>

7 jun, 2012 00:39

Mintpastill
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Borttagen:
Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD


Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra.
Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :>


Nya spelet! (Y)

Edit: Nu ska jag sova. For real. Godnatt alla trevliga där ute!

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

7 jun, 2012 00:40

Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 7 kl. 00:43
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mintpastill:
Skrivet av Borttagen:
Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD


Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra.
Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :>


Nya spelet! (Y)
Ett nytt spel?! OH MY LORD

7 jun, 2012 00:43

adliitam
Elev

Avatar


Alltså tjejor (och pojkar, här får man inte diskriminera) vad gör man om man tror att man håller på att bli kär i sin bästa killkompis?? :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

7 jun, 2012 00:58

Seriously
Elev

Avatar


Tror jag går och lägger mig.... God natt!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 jun, 2012 01:28

themarauder
Lärare

Avatar


Jag vaknade för en timme sedan...

=) - just like themarauder

7 jun, 2012 04:22

Lisen563
Elev

Avatar


Okej, jag vill bra säga att jag nog måste lämna den här tråden. Jag ska få en medicin (som jag ska ta länge) som gör att jag måste sova tidigt. På lördag får jag den för första gången.

BTW: jag skriver på dan

7 jun, 2012 16:33

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


7 jun, 2012 18:28

Solkatten
Elev

Avatar


Imorgon kommer det bli en kul dag.

Vi som är nior har utklädning så alla kommer gå utklädda hela dagen.
Fotografering 9.00.
Lämna tillbaks datorer 10.00. (Dock mindre kul)
Träna inför avslutningen 11.10. (Haha, alla är utklädda då xD)

Sedan ska jag gå vid ett eftersom min bror tar studenten så vi ska titta på det. Dock kommer det regna då vi ska vara där ._. Men vi får hoppas att det inte blir så.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jun, 2012 22:05

1 2 3 ... 1177 1178 1179 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.