Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 7 jun, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintpastill: Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :>Skrivet av Borttagen: Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra. 7 jun, 2012 00:39 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mintpastill: Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :> Skrivet av Borttagen: Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra. Nya spelet! (Y) Edit: Nu ska jag sova. For real. Godnatt alla trevliga där ute! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 7 jun, 2012 00:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 7 kl. 00:43
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintpastill: Ett nytt spel?! OH MY LORDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mintpastill: Har ingen aning vad du menar med duellereandet o.O Men det låter trevligt :> Skrivet av Borttagen: Jag borde gå i lägga mig men orkar inte xD Det är du inte ensam om. Fast jag har fastnat i duellerandet, känns bra. Nya spelet! (Y) 7 jun, 2012 00:43 |
|
adliitam
Elev |
Alltså tjejor (och pojkar, här får man inte diskriminera) vad gör man om man tror att man håller på att bli kär i sin bästa killkompis?? :o
![]() ![]()
7 jun, 2012 00:58 |
|
Seriously
Elev |
Tror jag går och lägger mig.... God natt!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 jun, 2012 01:28 |
|
themarauder
Lärare |
7 jun, 2012 04:22 |
|
Lisen563
Elev |
Okej, jag vill bra säga att jag nog måste lämna den här tråden. Jag ska få en medicin (som jag ska ta länge) som gör att jag måste sova tidigt. På lördag får jag den för första gången.
BTW: jag skriver på dan 7 jun, 2012 16:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
7 jun, 2012 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon kommer det bli en kul dag.
Vi som är nior har utklädning så alla kommer gå utklädda hela dagen. Fotografering 9.00. Lämna tillbaks datorer 10.00. (Dock mindre kul) Träna inför avslutningen 11.10. (Haha, alla är utklädda då xD) Sedan ska jag gå vid ett eftersom min bror tar studenten så vi ska titta på det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen