Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av Borttagen: jyeeeeeeeeeeeeeeeey du är rolig tack, det är du med by my heel, i care not 14 jul, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: yaaaaaaaaySkrivet av Borttagen: jyeeeeeeeeeeeeeeeey du är rolig tack, det är du med 14 jul, 2012 17:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 jul, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
LunaLovegood1 är en helt fantastisk, underbar, awesomig människa.
Jag älskar dig.♥ 14 jul, 2012 17:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Ellie Lovegood är den bästa, sötaste, vackraste, underbaraste, finaste, ondaste, alltigaste tvillingsystern i hela universum.
Love you ♥.
14 jul, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
LunaLovegood1 förtjänar en stor kram och tusen chokladgrodor.
Hon är den underbaraste, roligaste, galnaste, snällaste, bästaste systern i hela världen. I love you♥♥♥ 14 jul, 2012 17:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Ellie Lovegood är BÄST.
Med massor av pussar och kramar hoppas jag att den sötaste systern någonsin förstår hur mycket jag älskar henne. ♥♥♥
14 jul, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill att LunaLovegood1 ska veta att JAG ÄLSKAR HENNE.
Punkt. 14 jul, 2012 18:06 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Majis, hur ska vi klara oss utan dig i TPH?!
![]()
14 jul, 2012 18:15 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Majis, hur ska vi klara oss utan dig i TPH?! OMG!!! TACK!!! Detta värmer :' Men TACK!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 jul, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen