vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Äter.
7 apr, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
chattar med mig själv på omegle, pretty cool huh?
7 apr, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Försöker skriva på min fanfic, funderar på en novell, tände precis en lampa och käkar sura bjönar
7 apr, 2012 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på R5 och chattar med Miyuki på Omegle
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 apr, 2012 20:07 |
|
Tonks-nea1
Elev |
7 apr, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Äter Zoo-klubba
7 apr, 2012 20:09 |
|
-Patronus-
Elev |
7 apr, 2012 20:32 |
|
baramin
Elev |
Försöker lära mig Fairytale of New York utantill. Hårt!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 apr, 2012 20:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på mina föräldrar som pratar
7 apr, 2012 21:20 |
|
Ipsum
Elev |
7 apr, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen