Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1176 1177 1178 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


LucyMalfoy: Haha, tack c:

14 jul, 2012 15:35

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Elihhn Varså lite

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

14 jul, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


LucyMalfoy
Aww :3 Tack söta du =)

14 jul, 2012 15:56

LucyMalfoy
Elev

Avatar


therese91
Tack. MEn det var så lite

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

14 jul, 2012 15:58

Borttagen

Avatar

+1


Matilda Matilda Matilda! Du förstår inte hur glad jag blir när jag ser det här. Jag har varit borta i vad är det.. 14 dagar nu? (Hahah wow, jösses hur har ni överlevt utan er dagliga dos av avisome?! ...) Och nu när jag kommer hem från regniga England - dygnblöt med feber och förkylning och loggar in och ser det här. Att komma hem, lägga sig ner som en zombie i sin säng med en kopp choklad och läsa det där. Jag tappar ord. Det är folk som du som man blir så glad att det finns här på portalen. Banandabro, du vet exakt hur man får människor att le. Speciellt nu med den där underbara kollektionen av gifs. Först satt jag och fangirlade att jag hade fått en komplimang av dig, fast sen.. BOOOM! Pizza, Pannkakor, Nachos BANANAER
Seriöst hur lyckas du?! Så ja, efter att jag fangirlat två gånger börjar jag läsa och jag ska säga dig kära kompanjon (haha nästan som champinjon THAT REMINDS ME) Din humor, dina kloka ord, din personlighet -> I love it. Låt ingen säga något annat än att den är epic, awesome, legendary eller ja du fattar. Du är grym, dont you dare forget that. Och det skulle vara en ära att få träffa dig. Och jag lovar dig, någon vacker strålande dag kommer vi komma gåendes där mot varandra på regnbågar och sen kommer vi få panik när vi inser att vi faktiskt kommer träffa varandra så vi kommer börja galoppera mot varandra och sen med en stor smäll likt en atombomb av awesomeness kommer vi krama livet ur varandra typ -> som bumbybjörnarna! Occch jag tar för givet att du och jag samarbetar som ett team i fotleken. Du vet den där leken som alla gör på mugglisträffar? Japp - DEN SKA VI VINNA! Are you with me?! (...) Och sen när vi har vunnit ska vi äta nachos, pannkakor och springa runt och göra banandansen :'D Mugglis skulle inte vara complete utan dig, doh youh understand me? Never leave me bro. Jag beundrar dig. Hur modig, stark och cool du är. Hur epic, snäll och rolig du är. Hur fin, galen, wild and crazy du är. Hur du lyckas ha världens mest awesome musik stil. Eller ja, alla dina stilar är epic. Hur du är dig själv. TA FÖR DIG AV KÄRLEKEN KVINNA!

Så ja scarhead, jag vill tacka för att du förgyllde min hemresa till svea rike land och att jag får mig att känna mig så mycket friskare och piggare och gladare. Jag kanske till och med orkar gå upp och äta pannkakor nu :'D Så ja, jag tackar och bockar - du betyder mycket för mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6771lUcms1rtlvr6o2_r1_500.gif

Banana 2 over and out.

14 jul, 2012 16:17

scarhead
Lärare

Avatar


YOU'RE VERY WELCOME, AVIFORCE.
Oh dear, you always make me smile. So good damn much.
OH YES JAG TAR ÅT MIG ♥
Angående fotleken (that's why I'm writing again - obviously) - OH YES. Vi kommer vinna allting. Team banana is the best! Vi kommer äga, dear bananbro.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 jul, 2012 16:41

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Jag vill bara säga ett stort tack till
Deathless
linnlovegood
LucyMalfoy
Li
Cykel
Cara Riddle
DeathDownAlex
Ally Regins
och alla ni andra som var med på Felix Felicis 2012 som jag inte känner på Mugglis. Ni är bäst! Felix Felicis 2012 var mitt första konvent och ni gjorde det till några fantastiska dagar! ♥♥

by my heel, i care not

14 jul, 2012 16:42

Borttagen

Avatar


yaaaaay TheHeirOfSlytherin vem var du ? jag kommer inte i håg mugglis namnen ._.

14 jul, 2012 16:51

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


linnlovegood jag är Slytherin-Ginny

by my heel, i care not

14 jul, 2012 17:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
linnlovegood jag är Slytherin-Ginny
jyeeeeeeeeeeeeeeeey du är rolig

14 jul, 2012 17:27

1 2 3 ... 1176 1177 1178 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.