Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhh... kanske I'll be waiting...men skynda dig lite, eller så äter jag upp den själv. Den är oemotsåndlig! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA KLÄ UT MIG PÅ FREDAG! ;_; <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 23:30 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu ... see ya. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:30 |
|
Seriously
Elev |
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:32 |
|
Solkatten
Elev |
Om man har tuperat sitt hår ... , tar det lång tid sen att ta bort det? :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 21:28 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja! men det beror på vilket sorts hår man har. Mitt skulle ta evigheter. Men jag vet att det tar lång tid oavsett vilket hår man har. bara att det tar längre tid med vissa. Om man har tuperat sitt hår ... , tar det lång tid sen att ta bort det? :s 6 jun, 2012 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skattjakt imorgon under hela skoldagen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2012 21:34 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kul!Skattjakt imorgon under hela skoldagen. Själv har jag sista dagen med lektioner. Sen dröjer det en hel vecka tills jag slutar -.- 6 jun, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen