Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
13 jul, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 10:48 |
|
JosefinFini
Elev |
14 jul, 2012 11:56 |
|
Fang
Elev |
sanna1324567 : Tack!
14 jul, 2012 13:20 |
|
Amandan
Elev |
14 jul, 2012 14:00 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Hufflepuff
Supersökaren För att du är underbar att prata med och du får mig att skatta när jag har tråkigt eller är deppig. Du tycker om mig som den jag är. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. Jag diggar din ff om Skyrim. Det kommer bli så kul när vi ska sova över i sommar. Minidjuret Du skapade TDS vilket jag tycker om dig för och att du tare dig tid att lyssna på mig när jag skriver av mig hos dig. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. Magiska mugglaren Du är underbar och skriver väldigt roliga inlägg när du är trött. Du är snäll. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. Jac Du är underbar och awesome. Twix Man ser dig massor i TDS och andra forum. Det skulle inte vara sig likt om inte du var där och skriver. Bombarda Du skirver underbara ff:s. Fortsätt att skriva så blir du nog författare en dag. therese91 Du är underbar och skriver assa bra inlägg i forumen. Slytherin Cara Riddle Du gör min dag med dina underbara kommentarer i TDS. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. Kate Malfoy Du är kul att duellera mot även om jag vinner hela tiden. Tony The Joker Det är jättetrevligt att prata med dig i ugglepost. TheHeirOfSlytherin Du är undebar att prata med och att duellera mot. Ally Regins Du är underbar och rolig. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. DeathDownAlex Du är rolig och lite galen, enligt mig. Det var jättekul att träff dig på Felix Felicis 2102 i Växjö. Snappe Du är jättekul när du dygnat och är hyper eller var det jag som var hyper? Det var det nog. Det är jätte kul att skriva ff med dig och Linn, Tove. Den kommer bli så bra. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. Amandan Du är rolig att duellera mot. Gryffindor Elihhn Det är kul att delera mot dig även om jag vinner de flsta gångerna. Och det kommer bli kul att skriva en ff med dig när vi kommit på story. Fairydust Det är jättekul att duelkera mot dig. Anapneo Du ska ha ett stort beröm som skapade Kväll/Natt-tråden. Den har varit trevligt att prata i när man dygnat eller bara inte kunat somna. Ravenclow lunalovegood! Du är rolig att rolla med via ugglepost. Ellie Lovegood Du lyssnar på det jag skriver av mig hos dig och du försöker hjälpa mig så gott det går. KossanBerta Du är rolig att prata med och det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. AlvaRavenclow Jag diggar dina inlägg i TDS. Writteninthemoonlight Du är underbar och helt awesome. Vår ff med Tove/Snappe kommer bli underbar när jag orkar skriva lite på den. Det var jättekul när vi dygnade med Tove och jag blev alldeles hyper. Det var jättekul att träffa dig på Felix Felicis 2012 i Växjö. lillamymin Du hjälpte mig att få självförtroende igen. INGEN får citera detta inlägg Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 14:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 jul, 2012 14:41 |
|
hermione-1
Elev |
haha, jätte kul... not
Läs gjärna min ff Ron Weasley och de vises sten
14 jul, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Vsg Taack! ♥ Och vsg 14 jul, 2012 15:14 |
|
Jac
Elev |
14 jul, 2012 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen