Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Ska till leksand sommarland på fredag! Nåågon annan som ska dit. är nåt grejs där då.
5 jun, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Har varit duktig och städat mitt rum
5 jun, 2012 22:34 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: bra! så duktig är inte jag, hahahah!Har varit duktig och städat mitt rum 5 jun, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Kan man sakna en dator? :s :$ Eheheh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 23:03 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har varit duktig och städat mitt rum Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Har varit duktig och städat mitt rum Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också? Nee --------------------- Jag fattar inte hur någon kan vara så elak... ![]() 5 jun, 2012 23:17 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Har varit duktig och städat mitt rum Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också? Nee --------------------- Jag fattar inte hur någon kan vara så elak... Varför inte? Jag kan bjuda på....tårta. Efteråt. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Seriously:
Vad för tårta? 5 jun, 2012 23:19 |
|
Seriously
Elev |
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 23:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen