Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1174 1175 1176 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


Ska till leksand sommarland på fredag! Nåågon annan som ska dit. är nåt grejs där då.

5 jun, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


Har varit duktig och städat mitt rum

5 jun, 2012 22:34

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har varit duktig och städat mitt rum
bra! så duktig är inte jag, hahahah!

5 jun, 2012 22:35

Solkatten
Elev

Avatar


Kan man sakna en dator? :s :$ Eheheh.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jun, 2012 23:03

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har varit duktig och städat mitt rum


Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

5 jun, 2012 23:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Har varit duktig och städat mitt rum


Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också?

Nee

---------------------

Jag fattar inte hur någon kan vara så elak...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F2j3s805.png

5 jun, 2012 23:17

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Har varit duktig och städat mitt rum


Åh, vad duktig du är! Kan du inte komma över och städa mitt rum också?

Nee

---------------------

Jag fattar inte hur någon kan vara så elak...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F2j3s805.png


Varför inte? Jag kan bjuda på....tårta. Efteråt.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

5 jun, 2012 23:18

Borttagen

Avatar


Seriously:
Vad för tårta?

5 jun, 2012 23:19

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Seriously:
Vad för tårta?


Cheesecake.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

5 jun, 2012 23:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Seriously:
Vad för tårta?


Cheesecake.

Åhh... kanske

5 jun, 2012 23:26

1 2 3 ... 1174 1175 1176 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.