Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
13 jul, 2012 22:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 jul, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Dracos Tvillingsyster Tycker det är sjukt att vi inte snackat med varandra tidigare, du är en riktigt fin människa, och du är mycket starkare än du tror. Du verkar vara en fantastisk vän, och det ska du veta! Hoppas vi snackar mer i framtiden!
13 jul, 2012 22:40 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att Hp Luna är sä *pip* duktig på att skriva och att vara snäll!!!!!! ♥♥ Samma! Du är också sjukt duktig!! Min tumblr
13 jul, 2012 22:41 |
|
Ida S
Lärare |
Dramione99 - Men hahaha vad pratar du om ♥ DU ska ha allt tack som finns för att du alltid är så trevlig och snäll mot mig :3 Och ooooh, Ha♥Gi! Jösses, det var inte igår man pratade med henne... eheheh och nu taggar jag dig igen >: D och jag ska sluta gå off topic. Kram kram!
"we live together, and harry does all the cooking." 13 jul, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
13 jul, 2012 22:43 |
|
Ida S
Lärare |
Tonks_xD - Aw tusen tack du! ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 13 jul, 2012 22:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 jul, 2012 22:45 |
|
hermione-1
Elev |
Jag måste bara säga tnx till Tonks_xD för att du hjälper mig här på mugglis♥
Läs gjärna min ff Ron Weasley och de vises sten
13 jul, 2012 22:59 |
|
Bombarda
Elev |
Dramione99 ååh tack så mkt, du anar nt hur glad jag blev !
Du är en underbar läser o jag blir glad att du vill fortsätta vara en fram till slutet Kärlek till alla! 13 jul, 2012 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen