Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1173 1174 1175 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var ska folk alltid ringa mig när jag äter? D:
Hände mig när jag åt okså idag!

4 jun, 2012 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var ska folk alltid ringa mig när jag äter? D:

Händer mig hela tiden! :O
Mest är det mamma, och jag stör mig så himla på det, jag är hos pappa i endast en vecka, for gods sake!

4 jun, 2012 20:47

xXHalfbloodPrincessXx
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var ska folk alltid ringa mig när jag äter? D:
För det är roligt

Blev äntligen klar med uppdateringen med iphone även om jag fick installera om den med musik o så vidare. X_X

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc781df05ffec19a61bacff725bafd76e%2F918de0ab59f50056-dc%2Fs500x750%2Ff31f8f0d522fa9399a710e53e55b13330a8b8a67.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sheknows.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2Ftumblr_lk6fwnan7y1qaeet6o1_400_iid25z.gif

4 jun, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dini99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dini99:
Skrivet av Borttagen:
Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös...

Åh, jag lider med dig... :3 ♥
Något speciellt som du oroar dig för? ♥


Tja, näe, inte egentligen. Eller jo, att det typ har blivit ändringar, att mina kompisar inte skulle komma, att jag inte skulle få bo i samma stuga som mina kompisar osv. Visserligen var jag på samma läger förra året, och då var det inga problem. Men jag är alltid nervös för allting, så...

Du, det är lungt♥
Om du inte kan sova med dina kompisar, så är det ju ännu större chans att du hittar nya vänner, eller kanske blir bättre kompis, med någon annan!
Ta ett djupt andetag, och bara chilla! Det kommer bli bra! Det kommer nog bli helt underbart!
Tänk liksom, du ska på läger! Och hur glad är du för det?
Lycka till, och glöm inte bort att andas! C; ♥



♥ ♥
Tack ska du ha för stödet verkligen!
Ska komma ihåg att andas, in och ut... Det kommer ng att bli bra :]

4 jun, 2012 21:30

Borttagen

Avatar

+3


Hällde nyss vatten i ett tomt mjölkpaket och ställde in det i kylskåpet.
Undrar om man hör ett vrål imorgon...

4 jun, 2012 22:12

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag blir så glad när jag loggar in på mugglis, alla är så snälla mot mig.♥♥♥♥♥♥♥♥

speech!

4 jun, 2012 23:02

mine
Elev

Avatar


Någon som är duktig eller bara kan något om världskrigens Tid?
Helst om första världskriget?
Skulle vara tack som om någon kunde bomba mig och diskutera och lära mig fakta om det.
Har prov så
Snälla någon som kan något? Skicka uggla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

5 jun, 2012 21:25

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av mine:
Någon som är duktig eller bara kan något om världskrigens Tid?
Helst om första världskriget?
Skulle vara tack som om någon kunde bomba mig och diskutera och lära mig fakta om det.
Har prov så
Snälla någon som kan något? Skicka uggla
Tyvär kan inget!

5 jun, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


God afton!

5 jun, 2012 22:02

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hällde nyss vatten i ett tomt mjölkpaket och ställde in det i kylskåpet.
Undrar om man hör ett vrål imorgon...


Gjorde det en gång när jag var yngre. Pappa blev riktigt förbannad.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

5 jun, 2012 22:02

1 2 3 ... 1173 1174 1175 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.