Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
13 jul, 2012 22:04 |
|
Mintpastill
Elev |
Aw, tack sanna1324567!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 13 jul, 2012 22:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej, här kommer lite.
Goizan - Du är fin, rolig och bäst Ginny Weasley99 - Samma hos dig ♥ Miss_Green- Samma för dig också finis Ginny00 - Du skriver bäst och du är bäst hela du ♥ sanna1324567 - Jag vet inte varför, bara gillar dig Ida S- Du skriver oxo bäst ♥ childhoodlight - Du gör fantastsiska trådar man bara måste älska ♥ 95mas - Pappa scout hermione-1, Klara Weasley och Petra Hyrrot - Fina ni ♥ Nu kommer några personer som jag bara gillar, vet inte varför. AlexZz AlvaRawenclaw Ingis Solkatten -Patronus-HannaPanna Sannaaa ![]()
13 jul, 2012 22:26 |
|
AlexZz
Elev |
13 jul, 2012 22:27 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 jul, 2012 22:28 |
|
AlexZz
Elev |
13 jul, 2012 22:29 |
|
Miss_Green
Elev |
13 jul, 2012 22:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-13 kl. 22:31
|
|
-Patronus-
Elev |
13 jul, 2012 22:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 jul, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Hp Luna är sä *pip* duktig på att skriva och att vara snäll!!!!!! ♥♥
13 jul, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen