Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Sanna1324567: Tack, men jag tror inte att just det skulle funka. Det ser inte riktigt ut som sår från att man skurit sig på en kant, eller alltså det känns rätt extremt att man skulle skära sig tre gånger på samma kant och att såren skulle bli likadana men med någon centimeters mellanrum. Men tack ändå ( :
![]()
10 nov, 2013 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Jaha, men då vet jag inte :CSanna1324567: Tack, men jag tror inte att just det skulle funka. Det ser inte riktigt ut som sår från att man skurit sig på en kant, eller alltså det känns rätt extremt att man skulle skära sig tre gånger på samma kant och att såren skulle bli likadana men med någon centimeters mellanrum. Men tack ändå ( : 10 nov, 2013 00:02 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Jaha, men då vet jag inte :C Sanna1324567: Tack, men jag tror inte att just det skulle funka. Det ser inte riktigt ut som sår från att man skurit sig på en kant, eller alltså det känns rätt extremt att man skulle skära sig tre gånger på samma kant och att såren skulle bli likadana men med någon centimeters mellanrum. Men tack ändå ( : men om hon inte ser såren så kan du bloda ner lakanen ännu mer och skylla på mens, näsblod eller typ... bruten nagel....
10 nov, 2013 00:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Millson Lovegood: Jag råkar vara en av de där som fortfarande inte fått sin mens och som aldrig blött näsblod i hela sitt liv. Damn this is hard.
![]()
10 nov, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
Hände mig en gång.. jag tog en trasa med vatten, gned tills det inte såg ut som streck längre utan bara en stor fläck och tog en cola till rummet, "råkade" hälla just där och kastade allt i tvätten. Väntan på att hon skulle tvätta färdigt var H-E-M-S-K o.O 10 nov, 2013 00:24 |
|
Millson Lovegood
Elev |
10 nov, 2013 00:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Millson Lovegood: JAG HATAR ATT ALLA IGNORERAR MIG HELA TIDEN VARFÖR SYNS JAG INTE????????????? Hej! ^^ Jag ser dig här, så någonstans i världen finns du allt! Styrkekramar! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 nov, 2013 09:30 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Lemon: Älskar min nya klass. Men är orolig gällande min nya bästis. Ibland undrar jag om jag kan lita på henne. Jag märker ibland att hon kan ljuga för andra. Kanske hon ljuger för mig? Jag vet inte om jag vågar lita på henne. Men hon är ändå snäll. Men ibland kan hon vara lite överkänslig. Tror det beror på att hon på den förra skolan var mobbad och att det kan påverka henne, men jag vet inte om jag orkar så mycket längre. Jag bytte skola för ca 2 år sen , hamnade i en bra klass osv precis som du, och fick en "ny" (jag är fortfarande bästis med den första bästisen) bästis. När jag läste vad du skrivit så kunde jag känna igen mig i ALLT du skrev. Min kompis ljuger hela tiden, överreagerar och allt som du skrev. Jag har klarat 2 år, men det har knappt blivit bättre. Jag vet tyvärr inte riktigt vad du ska göra, då jag aldrig själv har vetat det heller. men du kan testa att prata med den här kompisen om det. Och om hen blir sur/arg/ledsen så tycker jag att du ska ta en paus från hen låta hen tänka över det du har sagt. Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
10 nov, 2013 13:32 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hände mig en gång.. jag tog en trasa med vatten, gned tills det inte såg ut som streck längre utan bara en stor fläck och tog en cola till rummet, "råkade" hälla just där och kastade allt i tvätten. Väntan på att hon skulle tvätta färdigt var H-E-M-S-K o.O Ja det kan ju funka. Eller tvätta själv? 10 nov, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Myling: Skrivet av Borttagen: Hände mig en gång.. jag tog en trasa med vatten, gned tills det inte såg ut som streck längre utan bara en stor fläck och tog en cola till rummet, "råkade" hälla just där och kastade allt i tvätten. Väntan på att hon skulle tvätta färdigt var H-E-M-S-K o.O Ja det kan ju funka. Eller tvätta själv? Om man har tvättmaskin hemma så kan det funka, men vi bor i en lägenhet och får tvättid knappt en gång i veckan, och kan inte bara ner och tvätta när som helst hehe 10 nov, 2013 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen