Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Lisen563: Hittade du nåt intressant. Jag hittade konstiga saker om mig när jag googlade på andra namn i min släkt. Vad skumt...? Nä, jag hittade inget. Eller joo, när jag sökte på Dini... Då kom min profil upp XD "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:21 |
|
Lisen563
Elev |
Hahaha XD
4 jun, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös...
4 jun, 2012 20:23 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: det går säkert bra!Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... 4 jun, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra! Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... ♥ Får hoppas det :] 4 jun, 2012 20:26 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp!Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: det går säkert bra! Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... ♥ Får hoppas det :] 4 jun, 2012 20:27 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... Åh, jag lider med dig... :3 ♥ Något speciellt som du oroar dig för? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... Åh, jag lider med dig... :3 ♥ Något speciellt som du oroar dig för? ♥ ♥ Tja, näe, inte egentligen. Eller jo, att det typ har blivit ändringar, att mina kompisar inte skulle komma, att jag inte skulle få bo i samma stuga som mina kompisar osv. Visserligen var jag på samma läger förra året, och då var det inga problem. Men jag är alltid nervös för allting, så... 4 jun, 2012 20:32 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Usch. Jag är så jäkla nervös och stressad... Borde ta en dusch, tvätta ansiktet och håret, kamma det osv. Lägret blir askul, men är så himla nervös... Åh, jag lider med dig... :3 ♥ Något speciellt som du oroar dig för? ♥ ♥ Tja, näe, inte egentligen. Eller jo, att det typ har blivit ändringar, att mina kompisar inte skulle komma, att jag inte skulle få bo i samma stuga som mina kompisar osv. Visserligen var jag på samma läger förra året, och då var det inga problem. Men jag är alltid nervös för allting, så... Du, det är lungt♥ Om du inte kan sova med dina kompisar, så är det ju ännu större chans att du hittar nya vänner, eller kanske blir bättre kompis, med någon annan! Ta ett djupt andetag, och bara chilla! Det kommer bli bra! Det kommer nog bli helt underbart! Tänk liksom, du ska på läger! Och hur glad är du för det? Lycka till, och glöm inte bort att andas! C; ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Var ska folk alltid ringa mig när jag äter? D:
4 jun, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen