Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
^alltså wow, tjejer behöver sluta gå i par, två och två. Jag har med om det allt för ofta vilket slutade med att jag hellre hängde i grupper med tre eller fyra pers. Det kan i sig vara lite struligt men samtidigt skönt om en av de två eller tre övriga saknas. Då har man fortfarande någon att hänga med.
Men gaaah hahahah det var mycket enklare att spela fotboll med grabbarna eller bara hänga med grabbar generellt, inte lika mycket par och strul. haha Sluta tänk för mycket, ta inte åt dig av skit och säg ifrån om det sägs saker som du tar illa vid dig av. Våga stå på dig och våga var med de som du trivs med! Oavsett vilka. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2013 14:37 |
|
Lemon
Elev |
Älskar min nya klass. Men är orolig gällande min nya bästis. Ibland undrar jag om jag kan lita på henne. Jag märker ibland att hon kan ljuga för andra. Kanske hon ljuger för mig? Jag vet inte om jag vågar lita på henne. Men hon är ändå snäll. Men ibland kan hon vara lite överkänslig. Tror det beror på att hon på den förra skolan var mobbad och att det kan påverka henne, men jag vet inte om jag orkar så mycket längre.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 9 nov, 2013 18:53 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Haha. Förstår verkligen vad du menar. ^alltså wow, tjejer behöver sluta gå i par, två och två. Jag har med om det allt för ofta vilket slutade med att jag hellre hängde i grupper med tre eller fyra pers. Det kan i sig vara lite struligt men samtidigt skönt om en av de två eller tre övriga saknas. Då har man fortfarande någon att hänga med. Men gaaah hahahah det var mycket enklare att spela fotboll med grabbarna eller bara hänga med grabbar generellt, inte lika mycket par och strul. haha Sluta tänk för mycket, ta inte åt dig av skit och säg ifrån om det sägs saker som du tar illa vid dig av. Våga stå på dig och våga var med de som du trivs med! Oavsett vilka. 9 nov, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
^ På tal om den här bästisandan som råder när man är lite yngre. Det fungerade ju som en kärleksrelation i mångt och mycket minus de lite mer intima bitarna då men aa, ni fattar..
T kommer hem till mig en kväll och frågar, "men kan du inte vara bästis med mig istället? säg till Y att du har tröttnat på henne." Jag ringer till Y.. "hej vi måste prata.. kan vi ses i stora parken vid sju" När jag kommer till parken står hon där helt hysteriskt och frågar vad det är och jag säger att jag inte ville vara hennes bästis mer. Då bryter hon ihop och gråter, frågar vad hon gjort osv osv. Och nu sitter man här flera år senare och ba "WHAT THE FUCK WAS WRONG WITH ME!?" Varför kunde vi inte bara umgås i ett stort gäng istället? :O 9 nov, 2013 20:57 |
|
Siriusis
Elev |
Oh god varför måste jag vara så jävla orolig över vad folk tycker om mig? Jag skickade just en tweet till min idol Ken och tänk så svarar han?????? Insåg med att min grammatik sög dase, fast det gör den alltid när jag är rädd, orolig etc. TÄNK SÅ SVARAR HAN, FOLK KOMMER KUNNA SE OCH FOLK KOMMER TRO ATT JAG ÄR EFTERBLIVEN ETC D:
Hai 9 nov, 2013 21:10 |
|
Kedjebrev
Elev |
Allt är mycket bättre än i slutet av högstadiet. Det vet jag. Men jag börjar bli rädd nu, rädd att jag inbillar mig att allt är bra, och att det kommer bli samma sak som förut snart igen. Jag är trött på att behöva anpassa mig till folk. Anpassa mig så jag inte säger fel saker och få fnysningar eller konstiga blickar till svar. Jag vill kunna vara mig själv fullt ut men det är så jävla svårt när jag aldrig tycks hitta rätt personer attt umgås med.
Och som vanlig är jag förjävla ensam och allt jag vill är att ha vänner som jag kan prata och träffa efter skolan. Just nu finner jag hopp i Linnea som jag kan smsa. Men hon bor ju typ 97 mil härifrån och det suger. Allt suger.
http://Kaosregn.blogg.se
9 nov, 2013 21:20 |
|
Borttagen
|
Shit alltså. Sitter här med mitt ex föräldrar som är och hälsar på oss över helgen. Grejen är att jag avskyr att se tv tillsammans med dem för det känns som att jag dör lite om det kommer något med sex inblandat (vet inte varför det är så pinsamt med just dem, jag är verkligen raka motsatsen till pryd annars Såklart så sätter de på ettan där "svensk humor" går och någon jädra nalle sitter och vrålar. "SEX, SEX, SEX, ALLA GILLAR SEX, MAN SKALL PRATA OM SEX".. och allt vad det nu var.. snacka om att jag kände mig träffad :C 9 nov, 2013 21:39 |
|
JosefinFini
Elev |
9 nov, 2013 23:50 |
|
Borttagen
|
Allra bästa vore ju om du berättade, men annars så kan du säga att du skar dig på en vass kant eller något. Funkade för mig när jag fick ett sår och blodet droppade på kläderna och jag inte ville att mamma skulle se.
9 nov, 2013 23:54 |
|
Millson Lovegood
Elev |
fucking piecre the veil kommer inte spela min favoritlåt på konserten i december fuck fuck fuck fuck ska jag stå längst fram eller ska jag möta dom på flygplatsen? hinner inte båda. SATAN vilka svåra val
i-landsproblem
9 nov, 2013 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen