Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av Nelly1513: Känner att livet ibland faktiskt är någonting värt ibland. Inte idag Hurså? D: AlexZz and I are friends 4 ever <3
4 jun, 2012 20:04 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av Nelly1513: Känner att livet ibland faktiskt är någonting värt ibland. Inte idag Hurså? D: Är så fruktansvärt sjuk draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 4 jun, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 20:09 |
|
Lisen563
Elev |
Har tråkigt, någon som känner samma!
4 jun, 2012 20:11 |
|
Dini99
Elev |
Någon mer som undrar hur många här på mugglis, som någon gång googlat på sitt eget namn...? x'D
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:12 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av Nelly1513: Känner att livet ibland faktiskt är någonting värt ibland. Inte idag Hurså? D: Är så fruktansvärt sjuk Nää, stackars AlexZz and I are friends 4 ever <3
4 jun, 2012 20:13 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Dini99: Självklart har jag det, både irl och mugglis namn/ internett namn.Någon mer som undrar hur många här på mugglis, som någon gång googlat på sitt eget namn...? x'D 4 jun, 2012 20:14 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Dini99: Någon mer som undrar hur många här på mugglis, som någon gång googlat på sitt eget namn...? x'D HAHAHAH~ jag har gjort det en gång X33 kom inte upp ett skit, men om jag googlade på "mugglis noctum" så kom det upp en massa bilder på mig från min blogg X33 jag dog långsamt
4 jun, 2012 20:16 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Dini99: Självklart har jag det, både irl och mugglis namn/ internett namn. Någon mer som undrar hur många här på mugglis, som någon gång googlat på sitt eget namn...? x'D APPLÅDER! DU ERKÄNNER ♥ Har också det, somsagt... "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 jun, 2012 20:17 |
|
Lisen563
Elev |
Hittade du nåt intressant. Jag hittade konstiga saker om mig när jag googlade på andra namn i min släkt.
4 jun, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen