Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
8 nov, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cindy: Du får uggla med mig när du vill, okej?Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre. Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle gärna vilja uggla med någon om det är ok, bara förbered dig på ett långt meddelande. 8 nov, 2013 21:21 |
|
moaskywalkr
Elev |
är så jävla jävla trött på livet vill bara vara STABIL men det är jag inte och jag kan inte vara det på egen hand heller och det är DET som är så sjukt jobbigt
har varit ute ur BUP-systemet i snart tre månader nu och jag fattar verkligen inte hur jag kunde tro att det var en bra idé att säga upp alla kontakter för jag klarar verkligen inte av tillvaron utan professionellt stöd (men jag önskar att jag gjorde så jag slapp känna mig som ett sådant totalfuckup) jag bara virrar runt allt är så jävla snurrigt och det skriker i mitt huvud men jag vill bara att det ska vara TYST 9 nov, 2013 00:39 |
|
Elin Potterhead
Elev |
Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta
The Boy Who Lived 9 nov, 2013 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin Potterhead: Förstår hur jobbigt det är, men alltså, bara för att hon är "töntig" och kollar på Bolibompa så kan du väl vara med henne? Jag menar, om hon är snäll och så så är det väl inget problem? Eller?Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta 9 nov, 2013 10:13 |
|
Borttagen
|
Hej kalla fötter. Hej regn.
Städa undan, plugga. Världens roligaste dag. 9 nov, 2013 10:58 |
|
Elin Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Förstår hur jobbigt det är, men alltså, bara för att hon är "töntig" och kollar på Bolibompa så kan du väl vara med henne? Jag menar, om hon är snäll och så så är det väl inget problem? Eller? Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta Hej! Jag håller med, om hon är snäll så borde jag vara med henne. Hon är snäll ibland, men för det mesta är hon taskig. När en av våra kompisar skulle flytta, så hade hon pysslat jättemycket, för att ge till hon som skulle flytta. Och jag hade inte hunnit göra någonting till hon som skulle flytta, hade massa skolarbete att göra, så på morgonen till den dagen hon skulle flytta, skyndade jag mig med att skriva en lapp, där det stod att jag skulle sakna henne osv, hade skrivit en dikt. Och så kommer jag till skolan. Den töntiga ger den som ska flytta massa saker, och jag kommer med min lapp. Så ger den töntiga "Amen, har du inget mer att ge? Titta på vad jag gav till henne, och titta på vad du ger. Lite skillnad va?" Och så skrattade hon lite. Jag vill inte att den töntiga ska behöva gå själv, men jag tycker bara det är jobbigt att det bara är jag som är med henne. The Boy Who Lived 9 nov, 2013 11:21 |
|
HannaPanna
Elev |
9 nov, 2013 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin Potterhead: Var det inte den andra du börjat vara med och hennes bästis som var elak. FÖRLÅT jag blir förvirrad Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Förstår hur jobbigt det är, men alltså, bara för att hon är "töntig" och kollar på Bolibompa så kan du väl vara med henne? Jag menar, om hon är snäll och så så är det väl inget problem? Eller? Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta Hej! Jag håller med, om hon är snäll så borde jag vara med henne. Hon är snäll ibland, men för det mesta är hon taskig. När en av våra kompisar skulle flytta, så hade hon pysslat jättemycket, för att ge till hon som skulle flytta. Och jag hade inte hunnit göra någonting till hon som skulle flytta, hade massa skolarbete att göra, så på morgonen till den dagen hon skulle flytta, skyndade jag mig med att skriva en lapp, där det stod att jag skulle sakna henne osv, hade skrivit en dikt. Och så kommer jag till skolan. Den töntiga ger den som ska flytta massa saker, och jag kommer med min lapp. Så ger den töntiga "Amen, har du inget mer att ge? Titta på vad jag gav till henne, och titta på vad du ger. Lite skillnad va?" Och så skrattade hon lite. Jag vill inte att den töntiga ska behöva gå själv, men jag tycker bara det är jobbigt att det bara är jag som är med henne. 9 nov, 2013 12:51 |
|
Elin Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Var det inte den andra du börjat vara med och hennes bästis som var elak. FÖRLÅT jag blir förvirrad Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Förstår hur jobbigt det är, men alltså, bara för att hon är "töntig" och kollar på Bolibompa så kan du väl vara med henne? Jag menar, om hon är snäll och så så är det väl inget problem? Eller? Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta Hej! Jag håller med, om hon är snäll så borde jag vara med henne. Hon är snäll ibland, men för det mesta är hon taskig. När en av våra kompisar skulle flytta, så hade hon pysslat jättemycket, för att ge till hon som skulle flytta. Och jag hade inte hunnit göra någonting till hon som skulle flytta, hade massa skolarbete att göra, så på morgonen till den dagen hon skulle flytta, skyndade jag mig med att skriva en lapp, där det stod att jag skulle sakna henne osv, hade skrivit en dikt. Och så kommer jag till skolan. Den töntiga ger den som ska flytta massa saker, och jag kommer med min lapp. Så ger den töntiga "Amen, har du inget mer att ge? Titta på vad jag gav till henne, och titta på vad du ger. Lite skillnad va?" Och så skrattade hon lite. Jag vill inte att den töntiga ska behöva gå själv, men jag tycker bara det är jobbigt att det bara är jag som är med henne. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Var det inte den andra du börjat vara med och hennes bästis som var elak. FÖRLÅT jag blir förvirrad Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elin Potterhead: Förstår hur jobbigt det är, men alltså, bara för att hon är "töntig" och kollar på Bolibompa så kan du väl vara med henne? Jag menar, om hon är snäll och så så är det väl inget problem? Eller? Jag går i klass 6. Under hela min skolgång, så har jag alltid varit med 3 stycken, ingen annan. Jag har försökt att vara med någon annan, men mina kompisar blir bara sura om jag är med någon annan. Problemet är nu att 2 av dem jag är med, har flyttat, och går på en annan skola. Och nu är det bara en jag är med! Och (förlåt mig) den som är kvar är den töntigaste i klassen. Vi går i sexan, OCH HON TITTAR PÅ BOLLIBOMPA! Ingen i klassen gillar henne. Men nu har jag börjat att vara med en till, och hon är så jävla snäll när vi två är ensamma. Men hon har en bästis, som är lite elak mot mig. Jag vet inte om hon gör det på skämt eller inte, för om hon gör något mot någon annan så blir dem sura, och hon säger att "amen du behöver inte vara så sur, se på Elin (jag heter Elin), hon tar det bara på skämt. Men hon som är elak håller på varje dag! Jag är rädd för att säga till henne, för jag vet inte om hon som jag är med blir sur på mig då. För hon är också med och retas ibland. Fast jag tror att hon gör det på skämt. Kan det vara att hon som är elak bara skämtar, eller är hon sur på mig för att jag vill vara med hennes bästis? Mår dåligt över detta Hej! Jag håller med, om hon är snäll så borde jag vara med henne. Hon är snäll ibland, men för det mesta är hon taskig. När en av våra kompisar skulle flytta, så hade hon pysslat jättemycket, för att ge till hon som skulle flytta. Och jag hade inte hunnit göra någonting till hon som skulle flytta, hade massa skolarbete att göra, så på morgonen till den dagen hon skulle flytta, skyndade jag mig med att skriva en lapp, där det stod att jag skulle sakna henne osv, hade skrivit en dikt. Och så kommer jag till skolan. Den töntiga ger den som ska flytta massa saker, och jag kommer med min lapp. Så ger den töntiga "Amen, har du inget mer att ge? Titta på vad jag gav till henne, och titta på vad du ger. Lite skillnad va?" Och så skrattade hon lite. Jag vill inte att den töntiga ska behöva gå själv, men jag tycker bara det är jobbigt att det bara är jag som är med henne. Det är lugnt. Jo det är hon jag börjat vara meds kompis som är dum. Fast ibland är den töntiga också dom, fast det sa jag inget om innan. Fast tack för att du bryr dig iaf The Boy Who Lived 9 nov, 2013 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen