Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
12 jul, 2012 22:00 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
fannyy jag har bara pratat med dig idag men jag vill bara tacka dig för att du får mig att våga och hjälper mig med mycket så. TACK DU ÄR UNDERBAR
13 jul, 2012 00:03 |
|
Borttagen
|
Dracos Tvillingsyster Ingen orsak alls! Du vågar allt det där själv, men ibland måste man bara få en liten knuff så man inser det själv : )
13 jul, 2012 00:22 |
|
_SanD_
Elev |
13 jul, 2012 13:18 |
|
Knizzlare
Elev |
13 jul, 2012 16:49 |
|
_SanD_
Elev |
13 jul, 2012 16:54 |
|
Dini99
Elev |
ginny_ginny: Nu när du blivit tonåring måste du lova mig att fortsätta äta mycket grönsaker, och inte gå och lägga dig SENT varje dag [Gäller inte när man tittar på Sagan Om Ringen med Disa Nilsson]. Uppfattat?
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 jul, 2012 18:53 |
|
Knizzlare
Elev |
13 jul, 2012 19:41 |
|
HannaPanna
Elev |
13 jul, 2012 19:52 |
|
Dramione99
Elev |
Nu känner jag att jag verkligen måste tagga dessa personer. Anledning? Jo, för att dessa underbara människor skriver fantastiska ff:s som jag verkligen gillar. Ni är så grymt duktiga allihop. Varje gånga jag ser att ni uppdaterat någon mer del på era f:s, då blir jag nästan så glad så att jag får ont i magen, xD
Ida S - Dina Dramione-fics äger verkligen. Tycker "En sommarlovskväll framför datorn" oxå är grym..... Du är bäst! Älskar din om "Teddy och julstrumpan" som ligger på PS, haha. Har typ sagt detta minst tio gånger nu, men du äger verkligen på att skriva. ♥ kya - Jag har just börjat läsa din "hjärta av silver". Det är en av de bästa jag läst. Du fick mig att sitta klistrad vid skärmen i flera timmar på grund av att du skrev så fantastiskt bra och levande. Hoppas du lägger upp nästa del snart. ♥ Bombarda - Jag har följt din ff "Är det svårt att älska och bli älskad?" sen den startade. Räkna med att jag kommer fortsätta följa dig genom eld och vatten för den berättelsen, xD. Ångrar verkligen inte att jag tryckte på "Bevaka-knappen" i oktober förra året! ♥ EMELESEL - Hittade din "Cato-ff" nu i veckan jag bara typ "wow, hur kan man vara så grym?!" efter första kapitlet. Hur du lyckas fånga Catos ilska är så outstandingazumgoddiebästbhksad att jag inte kan beskriva det! Även fast det kanske inte ska vara en kul berättelse så garvar jag ihjäl mig när jag läser! Hoppas på mer snart även på den! ♥ Incendio - Åh, du skriver verkligen jättejättebra. Du fick mig att gråta på typ bara "prologen", haha. Att läsa början på din "Clato-fic" var det bästa idag, kan jag tala om! Är nästan helt säker, eller jag är säker på att de följande delarna kommer vara lika bra, om inte bättre! ♥ 13 jul, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen